וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בהתאחדות לגבי דחיית המשחקים של מכבי חיפה ומכבי ת"א באירופה

17.10.2023 / 8:25

המצב הבלתי אפשרי בארץ והיחסים הטובים עם אופ"א אמורים לסייע. "יש הבנה כי אין לאיש בישראל ראש לכדורגל", אמר גורם בהתאחדות, שם ממשיכים בניסיונות לדחות את המשחקים שאמורים להיערך בעוד תשעה ימים. שחקן במכבי תל אביב הסכים: "הכל עדיין כל כך טרי"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

בהתאחדות לכדורגל ימשיכו היום (חמישי) במגעים מול אופ"א על מנת להביא לדחיית משחקיהן של מכבי תל אביב ומכבי חיפה המתוכננים להיערך ביום חמישי הבא, עוד תשעה ימים, ה-26 בחודש.

אנשי ההתאחדות, אשר הצליחו לדחות את משחקי הנבחרת מול שוויץ וקוסובו במסגרת מוקדמות יורו 2024, משוכנעים כי ניתן גם להביא לדחיית המשחקים של הקבוצות במפעלים השונים וזאת גם בשל המצב הבלתי אפשרי אליו נקלעה ישראל, אבל גם בזכות מערכת היחסים הטובה שיש היום בין ההתאחדות לכדורגל לבין כל האגפים באופ"א.

"שינו זוארץ ממוקד במשימה הזו והוא בקשר רציף עם כל הגורמים הרלוונטיים באופ"א. יש קשרים טובים ויש הבנה כי אין לאיש בישראל ראש לכדורגל", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
מאמצי הדחייה נמשכים. תורג'מן מול חזיזה/אריאל שלום

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ומכבי ת"א פנו לאופ"א: דחו את המשחק הקרוב באירופה

לכתבה המלאה

כזכור, מכבי תל אביב צריכה לפגוש בארץ את זוריה האוקראינית בחמישי הבא במסגרת הקונפרנס ליג ומכבי חיפה צריכה לשחק בספרד מול ויאריאל במסגרת הליגה האירופית. "הכל עדיין כל כך טרי. אנחנו בסך הכל 11 ימים מהבום המטורף שחטפנו ואין ראש לשחק", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב, שמתאמנת בצורה חלקית ללא צוות האימון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully