וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות האנגלית לשעבר "המום ופגוע" מחוסר התגובה לישראל

ההתאחדות הנוכחית שוקלת האם להאיר את וומבלי בכחול-לבן בשישי, דייויד ברנסטין תקף: "לאירועים אחרים הגיבו במהרה, הפעם לא מצאו זמן"

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

בהתאחדות האנגלית עדיין שוקלים האם להאיר את אצטדיון וומבלי בצבעי כחול-לבן כאות הזדהות עם מדינת ישראל, במשחק הידידות של נבחרת אנגליה מול אוסטרליה ביום שישי הקרוב.

"נהוג בשנים האחרונות שהקשת של וומבלי מוארת בצבעי מדינות שסבלו מטרגדיות קשות", נכתב בתקשורת הבריטית. "להציג את צבעי דגל ישראל אולי ייתפס כלקיחת צד במלחמה, אבל לכל הפחות, תיתכן דקת דומיה כדי לכבד את המתים".

יו"ר ההתאחדות האנגלית דבי יואיט אמרה ל-BBC: "אנחנו בהחלט שוקלים מה לעשות. ככל שנתקרב למשחק בשישי, ננסה לחשוב מה תהיה הדרך הכי טובה להביע את הדאגה שלנו לכל אותם קורבנות חפים מפשע". מנהל ההתאחדות מארק בולינגהאם הוסיף: "עדיין לא נפגשנו בנושא. כולנו ראינו את האירועים המזעזעים בטלוויזיה. ברור שמדובר בטרגדיה, בימים הקרובים נחליט מה לעשות".

ובינתיים, יו"ר ההתאחדות לשעבר דייויד ברנסטין תקף את ההתנהלות ואמר ל"טלגרף": "אני המום, פגוע ולא לגמרי מופתע שההתאחדות עדיין לא מצאה זמן להגיב לרצח של כמעט אלף אנשים. לאירועים אחרים היא הגיבה במהרה, הייתי שמח לדעת מדוע הטרגדיה בישראל זכתה לטיפול שונה. כל זה גם בניגוד גמור לממשלה שלנו, ובעיקר לראש הממשלה, שמצא זמן להגיב למצב המזעזע הזה".

אצטדיון וומבלי. Quality Sport Images, GettyImages
התשובה צפויה בקרוב. וומבלי/GettyImages, Quality Sport Images

עוד בנושא

עוד בוואלה!

רשת BeIN Sports הבהירה לשדריה: עליכם לשמור על נייטרליות

לכתבה המלאה

אמש נטען בתקשורת הבריטית כי "החשש הוא שההמונים ישבשו דקת דומייה לזכר קורבנות ישראלים במה שיגרום למתיחות באצטדיונים. הלחץ להגיב בצורה כלשהי יגבר אם, כצפוי, הממשלה תמשיך בתוכניות לקיים דקת דומיה בפרלמנט. לא ברור מתי זה יתקיים, או אם זה יקרה לפני שאנגליה תשחק באוסטרליה, אבל יש תקדים שבהם הספורט הלך בעקבות הממשלה במצבים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully