וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן עונה לבן גביר: "יא מנותק, הפסדנו. תתפטר"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 12:04

שחקן הפועל תל אביב נגד השר שכתב כי "הגיע הזמן לנצח": "הפקרת משפחות שלמות וחיילים". שכטר ענה לו: "שב בשקט, פישר". חזיזה נגד ארדואן: "כף רגלי לא תדרוך בטורקיה". ספורי התייחס ללחימה, זוגתו של רונאלדו עוררה מחלוקת, קליימן ביקר את הודעת סבע: "פוליטיקלי קורקט"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

המתקפה הרצחנית של חמאס על ישראל והמלחמה בדרום השפיעה על כל התחומים בישראל, כולל על הספורט כמובן, וגם ברחבי העולם מגיבים ללא הרף לאירועים הטראגיים. וואלה! ספורט בעדכונים שוטפים על המלחמה בצל הספורט.

עומרי אלטמן מגיב לאיתמר בן גביר בטוויטר. מתוך X, טוויטר, צילום מסך
התגובה של אלטמן לבן גביר/צילום מסך, מתוך X, טוויטר

הנעל שאיתה עלה למשחק ג'יילן אדאמס

23:20: אקס הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, ג'יילן אדאמס, עלה למשחק היורוקאפ של טורק טלקום כשעל הנעל שלו כתוב: "התפללו למען ישראל". כמו כן, על הנעל היה מסר אישי עבור אופק רביע ז"ל, שנרצח במסיבת הטבע ברעים.

23:00: שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן הגיב לשר איתמר בן גביר, שצייץ כי הוא "מברך על האחדות ועכשיו הזמן לנצח". "על איזה ניצחון אתה מדבר", כתב הכדורגלן, "יא מנותק, הפסדנו מזמן. הפקרת משפחות שלמות וחיילים להיות צאן לטבח. תתפטר". הכדורגלן איתי שכטר הגיב לדברים של אלטמן: "שב בשקט, זה הזמן לאחד ולא לפלג, עם ישראל חשוב מכולם. בסוף המלחמה תעשה סיכומים פישר".

23:00: שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה הגיב לנשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן שתקף את ישראל על ניתוק המים והחשמל לעזה ושאל איפה זכויות האדם. "תמשיכו לטוס לטורקיה, כף רגלי לא דרכה שם ולא תדרוך לעולם. איפה זכויות האדם כשרצחו, שרפו, ערפו ראשים של נשים, ילדים ותינוקות? זה לא זכויות האדם?"

מכבי תל אביב מבקרת את ילדי עוטף עזה. האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיעו לכפר המכביה. מכבי תל אביב בכדורסל עם ילדי העוטף/אתר רשמי, האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו מחבק ילד מעוטף עזה. האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ג'ון דיברתולומיאו עם ילד מהעוטף/אתר רשמי, האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין בביקור ילדי עוטף עזה. האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רומן סורקין בביקור אצל ילדי העוטף/אתר רשמי, האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב
היכל מנורה מואר בצבעי דגל ישראל. .,
היכל מנורה מואר בכחול לבן, מעכשיו ועד תום המלחמה/.

22:30: ההתאחדות לכדורגל ציינה את זכרו של אופיר ירוחין ז"ל, לוחם גולני שנהרג בקרבות בעוטף עזה. ירוחין היה אחד המתופפים ב"בלו אלמנט" - ארגון האוהדים של נבחרת ישראל.

21:35: היכל מנורה מבטחים הואר הערב בצבעי כחול לבן לאות הזדהות, תמיכה והצדעה לכוחות הביטחון, למדינת ואזרחי ישראל בגזרות השונות ולהצלחתנו במלחמת "חרבות ברזל". ההיכל יואר בכחול לבן מדי ערב עד לסיום המלחמה.

21:15: שחקן אנטליאספור ונבחרת ישראל רמזי ספורי בתגובה למלחמה: "הראש לא מצליח לעכל והלב כואב. מחפש כבר הרבה זמן את המילים ולא באמת מוצא, זוועות שאף אדם לא יכול להבין. גם אם אני רחוק, אני תמיד קרוב ומנסה לתרום בדרך שלי לטובת הריפוי, האחדות ואהבת האדם. חיבוק גדול לכולם והלוואי שנדע ימים טובים כמה שיותר מהר".

20:00: ג'ון דיברתולומיאו ורומן סורקין ממכבי Playtika תל אביב בכדורסל הגיעו לכפר המכביה, שיחקו עם ילדי העוטף וחילקו להם חתימות. גם שניים מבעלי המועדון שמעון מזרחי ואודי רקנאטי הגיעו ולקחו חלק. הילדים זכו לתדרוך של מאמני מחלקת הנוער ויצאו עם תיקים, כדורים ובובות באדיבות המחלקה וכן חבילות משחקים וחטיפים אשר נאספו ונתרמו על ידי חברת פלייטיקה.

דרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה: "מכבי תנועה עולמית, בשיתוף כפר המכביה, עושים כל מאמץ להנעים את זמנם של ילדי עוטף עזה אחרי האירועים הקשים שעברו, ושמחים על שיתוף פעול של קבוצת מכבי תל-אביב כדורסל".

הפוסט הראשון שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס שלכאורה תומך בפלשתינאים, לפני שמחקה אותו. אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
הפוסט הראשון שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס שלכאורה תומך בפלשתינאים, לפני שמחקה אותו/צילום מסך, אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס
הפוסט השני שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס אחרי שמחקה את הקודם. אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס, צילום מסך
הפוסט השני שהעלתה ג'ורג'ינה רודריגס אחרי שמחקה את הקודם/צילום מסך, אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס

19:00: שוער מכבי חיפה לשעבר, ג'וש כהן, עם מסר מרחוק: "הלב שלי יוצא לעבר כל האנשים בישראל ברגעים קשים אלה. הלב שלי נשבר כשאני שומע מה קורה לחבריי ולמשפחתי ולאנשים בישראל. אחרי שגרתי שם אני מחשיב את המדינה הזו כבית השני שלי. אני רק יכול לדמיין את הסבל הקולקטיבי של המדינה כולה. אני תומך לחלוטין בישראל ובאנשים המדהימים והחזקים שאני מכיר שם".

18:25: ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, פרסמה היום פוסט שהתייחס למלחמה בישראל, כשהעלתה תמונה של ילדה בעזה מחזיקה בבובה על בית הרוס. הדוגמנית, שלה יש 52 מיליון עוקבים, ככל הנראה ספגה ביקורת על הפוסט, שלכאורה תומך בפלשתינאים דווקא אחרי המתקפה הרצחנית על ישראל, שזוכה לגינויים בכל העולם המערבי, ולכן מחקה את הפוסט ומיהרה להציג תמונה מאוזנת יותר לכאורה, שבה נראתה אותה ילדה על המרפסת, לצד אמא ישראלית שנמלטת עם בתה על הידיים מזוועות הפיגוע של אנשי החמאס. בין שתי התמונות הוסיפה את סמל השלום.

נתנאל ארצי. הפועל חולון, אתר רשמי
שחקני הפועל חולון עם ילדי העוטף. נתנאל ארצי/אתר רשמי, הפועל חולון
שון דאוסון. הפועל חולון, אתר רשמי
שון דאוסון/אתר רשמי, הפועל חולון
דרו קרופורד. הפועל חולון, אתר רשמי
דרו קרופורד/אתר רשמי, הפועל חולון

17:35: אחרי שדיא סבע כתב מוקדם יותר כי הוא "מתפלל לימים של שקט", השוער בוריס קליימן ביקר את ההודעה, שלפיו הינה "פוליטיקלי קורקט".

17:25: אחרי שביורוליג הוחלט לעשות זאת כבר לפני מספר ימים, גם פיב"א הודיעה כי המשחקים שייערכו בשבוע הבא במסגרת היורופקאפ לגברים והיורוליג והיורוקאפ לנשים ייפתחו בדקת דומיה, אך לא בליגת האלופות.

17:00: שחקנים ואנשי צוות ממכבי תל אביב בכדורסל ביקרו ילדים מעוטף עזה בשפיים. שחקני הפועל אילת נועדו עם ילדי העוטף ששוהים במלון "ישרוטל ים סוף" בעיר.

16:40: הפועל חולון, בשיתוף עם מנהלת הליגה, הגיעה לקיבוץ גליל ים כדי לפגוש את ילדי עוטף עזה והדרום: "ניסינו להנעים מעט את זמנם בימים הכל כך קשים שעוברים עליהם ועלינו, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענם. מועדון הכדורסל הפועל חולון מבקש לחבק באהבה גדולה ובשותפות לכאב הבלתי נתפס את תושבי העוטף, את חיילי צה"ל ואת אנשי כוחות הביטחון. אנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מתפללים לבשורות טובות למשפחות החטופים והנעדרים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים".

14:53: קשר הפועל חיפה, תומר יוספי, שיתף: "חבר קרוב שגדל איתי בלהבים נלקח בשבי על ידי בהמות אדם. אני מתפלל ומקווה עבור חברי היקר והאהוב, תומר יעקב בת ענת, חייל קרבי באוגדת עזה אשר נלקח בשבי".

תומר יוספי, פוסט באינסטגרם. אינסטגרם תומר יוספי, צילום מסך
תומר יוספי, פוסט באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם תומר יוספי
מיגל ויטור הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אחד משלנו. מיגל ויטור/ברני ארדוב

14:21: קפטן הפועל באר שבע ובלם נבחרת ישראל, הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שהתאזרח, פנה לאוהדי הפועל באר שבע ולציבור הישראלי במסר מעודד: "קשה לי למצוא את המילים הנכונות לומר בזמנים הקשים האלה, אבל אני מכיר את העם הישראלי ואני יודע שאתם חזקים מאוד, שנעבור את זה במהרה ושהכל יהיה יותר טוב. הלב והמחשבות שלי איתכם, תהיו חזקים בזמנים הקשים ואני בטוח שנקרוב נחזור לעניינים. מקווה לראות את כולם בקרוב באצטדיון ושהכל יחזור למצב נורמלי".

14:17: א.א.ק אתונה אפשרה לשחקני הפועל תל אביב, ג'יקובן בראון וקסבייר מנפורד, להתאמן באולמה הביתי. השניים, שהגיעו ליוון בתחילת השבוע ואליהם יצטרפו בהמשך יתר שחקני הפועל תל אביב, זוכים לאירוח בשל העובדה שבקבוצה היוונית משחק ג'ורדן מקריי, אקס האדומים ששמר על קשר עם בראון ומנפורד ודאג שהם יזכו להכנסת אורחים ולאפשרות להתאמן כראוי.

איחוד באתונה

שחקני מכבי חיפה מחמוד ג'אבר, דיא סבע. לירון מולדובן
מסרים מאחדים. סבע ג'אבר/לירון מולדובן

13:48: משרד התרבות והספורט הקצה כ-15 מיליון ש"ח עבור פעילויות תרבות וספורט הפגתיות בכל רחבי הארץ. סוגי הפעילויות ייקבעו על ידי נציגי הרשות המקומית בתיאום עם פיקוד העורף, ויכללו בין היתר מופעי תרבות, מפגשים, סדנאות, פעולות ספורט לשמירה על תנועת הגוף והעלאת מצב הרוח ועוד.

13:35: אחרי הפוסט החשוב של ענאן חלאילי, גם דיא סבע ומחמוד ג'אבר, שני כדורגלנים ערביים נוספים ממכבי חיפה ונבחרת ישראל, העלו ברשתות החברתיות מסרים חשובים שמאחדים את כולנו. "כולנו עוברים ימים לא פשוטים, התמונות והמראות קשים", כתב סבע, "כאב גדול, מתפלל לימים של שקט".

ג'אבר הוסיף בפוסט נפרד: "אין ספק שמה שקרה ביום שבת תפס את כולנו לא מוכנים. מה ששמענו ומה שראינו הוא הרבה יותר גדול ממה שאנחנו יכולים להכיל, וכמו שזה שיתק את המדינה, זה שיתק אותנו האזרחים הקטנים. אני בוגר פנימיית כפר גלים שבחיפה, כולם יודעים מי ומה אני, מצער אותי מאוד שהנאמנות והאזרחות שלי עומדות במבחן. אני מחבק את כל האוהדים האהובים שלנו ומקווה שנדע רק ימים טובים ושהסיוט הזה ייגמר במהרה".

אדם אגמון ז"ל. ., צילום מסך
"חיי רבים ניצלו בזכות אומץ ליבו ולב חבריו". סמל אדם אגמון ז"ל/צילום מסך, .

12:09: סמל אדם אגמון ז"ל, אוהד הפועל חיפה בכדורסל, נפל בקרב על הגנת המולדת בעוטף עזה. "אדם ואביו אורן אוהדי הפועל חיפה ובעלי מנויים מאז עלתה הקבוצה לליגה הלאומית. אדם, מלח הארץ, היה כדורגלן מצטיין והעדיף לוותר על קריירה לטובת התנדבות לשנת שירות ולאחר מכן לצנחנים. בתקופה האחרונה שימש כסמל בביסל"ח והוביל את הכוח שהוקפץ בשבת בבוקר לרעים ונירים. חיי רבים ניצלו בזכות אומץ ליבו ולב חבריו. אורן היקר, משפחת הפועל חיפה מחבקת אתכם ותעמוד לצד המשפחה בכל מה שיידרש. מועד ההלוויה עדיין לא נקבע. יהי זכרו של אדם שלנו ברוך".

10:46: נתן לוי, לוחם ה-UFC הישראלי, נמצא עשרות קילומטרים מגבול רצועת עזה. הוא שב לישראל ימים ספורים לפני המלחמה כדי לשמוח עם בת דודה שלה ביום חתונתה. בריאיון ל-TMZ הוא סיפר: "חשבנו בהתחלה שמדובר בטילים, אבל מדובר באיזור מלחמה שלם. זה בידיים של אלוהים אם אהיה באיזור של המלחמה גם כן. אנחנו נתקוף כי כבר לא נותרה לנו ברירה ואני מקווה שיהיו להם כמה שפחות אזרחים חפים מפשע שייפצעו, אבל כל הדם על היידים שלהם".

10:17: שחקן הפועל תל אביב, חוסה רודריגס, צייץ ב-X (טוויטר): "אני משוכנע שישראל הולכת לנצח". הספרדי ששיחק בעבר גם במכבי חיפה ומכבי תל אביב, שינה את תמונת הפורפיל שלו למגן דוד והכיתוב בספרדית "אני עומד לצד ישראל".

שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
תמיכה בלתי מסויגת. רודריגס/מאור אלקסלסי

10:00: ההלוויה של סרן הדר קמה ז"ל, אוהד את מכבי נתניה, תיערך הערב ב-17:00. "מועדון הכדורגל מכבי נתניה מרכין ראש ומשתתף בצער משפחת קמה על מות הבן סרן הדר קמה, אוהד הקבוצה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

09:00: סמ"ר עידן רז ז"ל, שנפל במלחמה על ארצנו, תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין בקיבוץ עין המפרץ, והמשפחה מבקשת לקיים "הלוויה אדומה". בהודעה שכתבה המשפחה ברשתות החברתיות נכתב: "הצבע האדום, היה הצבע שליווה את עידן לכל מקום (קבוצת הפועל תל אביב הייתה אהבתו הגדולה). הצבע האדום, מסמל עבורנו את הלב של עידן שימשיך להדהד ולפעום בנשמתנו לעד. הצבע האדום, מסמל את שפיכות הדמים שזועקת לכל עבר בימים אלה. הצבע האדום יגביר את תדר האהבה שביננו וייתן לנו כח להמשיך הלאה בזקיפות קומה. נשמח שכל מי שמתכוון ללוות אותנו ברגעים אלה, יגיע בחולצה אדומה".

המחווה של ברגמן

גם קרמר עלה עם מגן דוד

07:00: אלכס ברגמן, שחקנה של קבוצת הבייסבול יוסטון אסטרוס, עלה הלילה למשחק כאשר על כובעו סמל של מגן דוד לאוד הזדהות עם ישראל בימים אלו. בנוסף אליו היה זה דין קרמר, הישראלי הראשון ב-MLB ושחקן בולטימור אוריולס שמבלה מדי שנה כחודשיים עם משפחתו בישראל, שעלה לשחק כאשר הוא עונד שרשרת עם מגן דוד - עבור קרמר היה זה משחק חשוב במיוחד, בו רשם ציון דרך כשפתח לראשונה. לצערו, הוא התקשה וקבוצתו הפסידה 7:1 לטקסס ריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully