וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות מכבי חיפה ומכבי ת"א מחכות להחלטה: "אין עדכון מאופ"א"

הולכת וגוברת ההערכה שהקבוצות הישראליות בליגה האירופית ובקונפרנס ליג לא יוכלו לארח את משחקי הבית, אך בגנט הבהירו שהם לא עודכנו בנושא כלל

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

מכבי חיפה לא הצליחה להעפיל לליגת האלופות ונשרה לליגה האירופית בתקווה להפתיע ובגדול במפעל, גם מכבי תל אביב משתתפת העונה בשלב בתים אירופי והיא אף זכתה להגרלה טובה שבהחלט הפכה לאותו למועמדת טבעית להעפיל שלב בקונפרנס ליג. לצער המועדונים והאוהדים כמובן, הולכת ומתחזקת ההערכה שהקבוצות לא יארחו את משחקי הבית שנותרו להן בישראל בשבועות הקרובים.

מכבי חיפה סיימה בתיקו ללא שערים בביתה נגד פנאתינייקוס ואילו מכבי תל אביב במחזור הראשון ניצחה 2:3 את בריידאבליק האיסלנדית באצטדיון בלומפילד. לפי התקשורת בבלגיה, בידיעה שעסקה בכך שגנט אמורה להגיע ארצה בדצמבר למפגש עם רובי קין ושחקניו, ספק גדול אם יריבת הצהובים - וכך גם שאר הקבוצות בשני הבתים - יגיעו לארץ כל עוד לא יהיה שינוי במצב הביטחוני בישראל במהרה.

שחקן גנט, ז'וליאן דה סאר, מול שחקן מכבי תל אביב דן ביטון. KURT DESPLENTER, GettyImages
אמורים להיפגש שוב בדצמבר, השאלה איפה. דה סאר וביטון/GettyImages, KURT DESPLENTER

"אופ"א עווקבת מקרוב אחר ההתפתחויות", נכתב ב"HLN בבלגיה, "אופ"א כבר דחתה את משחקה של נבחרת ישראל נגד שוויץ שאמור היה להתקיים ביום חמישי, אבל בינתיים לא התקבלה שום החלטה לגבי יתר משחקי נבחרת ישראל או הקבוצות הישראליות שמשתתפות במפעלי אופ"א". כאשר בבלגיה פנו לגנט בנושא, נמסר מהמועדון ש"יכול להיות שהמשחק לא יתקיים בישראל, אבל אופ"א לא הודיעה לנו שום דבר בנושא כרגע".

מכבי חיפה ומכבי תל אביב חילקו תוכניות אימונים לשחקנים, אך בשלב זה לא מתקיימת פעילות מסודרת ואין צפי מתי ישובו הקבוצות לאימונים מלאים. בקרוב, גם בהתאם להחלטת אופ"א באשר למשחקיהן באירופה, יתקבלו החלטות הנוגעות לחזרה לאימונים ולקיום מחנה אימון בחו"ל במידת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully