וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר האגדי של מצרים תמך בחמאס: "אלוהים, הענק להם ניצחון"

מוחמד אבוטריקה שלאורך הקריירה הביע דעות אנטי-ישראליות אלימות, שיבח את מתקפת הטרור: "תקווה גדולה לדורות הבאים"

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

כדורגלן העבר המצרי ותומך הטרור האיסלמיסטי, מוחמד אבוטריקה, מביע תמיכה במתקפה הברברית של מחבלי חמאס בישראל. אבוטריקה בן ה-44 נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים המצרים בכל הזמנים וזכור מהתמיכה שלו ברצועת עזה והקריאות למאבק מזויין בישראל.

חלוץ העבר כתב בחשבון ה-X (טוויטר) שלו: "אומץ בעידן בו הייתה הרבה נטישה והכנעה של הציונים... מבול אל-אקצה (השם הערבי למתקפה הרצחנית) הוא מעבר חדש ותקווה גדולה לדורות שעשויים לראות ניצחון של אומה שסבלה רבות. הו אלוהים, קבעו את רגליהם, כוונו את החצים, העניקו להם ניצחון, והיו איתם, ריבונו של עולם. בוקר טוב, פלסטין".

אבוטריקה רשם 100 הופעות בנבחרת מצרים וכבש 38 שערים. לאורך הקריירה הביע תמיכה בפלסטין והשמיע דעות אנטי-ישראליות מוצקות, כולל קריאות לאלימות. הוא צבר פופולריות רבה במצרים, אבל גם ברחוב העזתי ומדינות ערביות נוספות.

כדורגלן נבחרת מצרים לשעבר, מוחמד אבוטריקה. Jamie McDonald, GettyImages
אבוטריקה/GettyImages, Jamie McDonald

יום לפני מתקפת הטרור הפלסטינית על ישובי הדרום מלאו 50 שנה לפרוץ מלחמת יום הכיפורים ואבוטריקה צייץ: "50 שנה חלפו מאז מלחמת אוקטובר המהוללת, בה מצרים לימדה את הציונים שיעור שהם לא ישכחו לעולם. 50 שנה מאז העולם הבין שמצרים לא תסכים להיות מובסת. זיכרון מלחמת אוקטובר יישאר אצל כל אדם מצרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully