וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עביד: "מעולם לא נתבקשתי לעמוד במבחן האזרחות שלי"

שחקן הפועל באר שבע הגיב לאירועים הקשים: "הראש מתקשה לתפוס. אני יושב חסר אונים בבית, כל שאני יכול לעשות זה לגנות את הנעשה בכל תוקף ולחבק אתכם, אזרחים יקרים ואוהדים אהובים. כולי תקווה לימים טובים יותר"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

גם שחקן הפועל באר שבע איאד אבו עביד התייחס הבוקר (רביעי) למלחמה בין ישראל והחמאס. "עברו חמישה ימים, יושב בביתי, בוהה ותוהה לנעשה. הראש מתקשה לתפוס והלב מסרב לפעום מהמראות שאנו רואים. כל רגע אומר שזהו זה ואז מתגלים מראות חדשות של זוועה", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

שחקן ההגנה התייחס בפוסט שלו לביקורת על שחקנים ערבים - שקולם של רבים מהם לא נשמע עד 24 השעות האחרונות: "אני גר בכפר מייסר במועצה אזורית מנשה, כפר קטן פסטורלי החובק קיבוצים ומושבים. בוגר פנימיה באורט יד לייבוביץ' שבנתניה. מעולם לא נתבקשתי לעמוד במבחן האזרחות שלי. בצער רב יושב בביתי חסר אונים וכל מה שביכולתי לעשות זה לגנות את הנעשה בכל תוקף. לחבק אתכם, אזרחים יקרים ואוהדים אהובים, וכל כולי תקווה לימים טובים יותר. אוהב ומחזק אתכם".

כזכור, אמש גינו ענאן חלאיילי וכרם ג'אבר את מעשי חמאס. "למרות כל הכאב והצער, אסור לנו לאבד תקווה. מי יתן ותיפסק האיבה, עוד תזרח השמש ושלום ישרור בין העמים. חייתי לצד יהודים, שיתפתי איתם פעולה וכך אמשיך", כתב היהלום של מכבי חיפה.

איאד אבו עביד, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
חסר אונים. אבו עביד/דני מרון

עוד בוואלה!

מוסקרה: "קמתי בשמונה בבוקר ולא הבנתי מה קורה. אמרו לי ללכת לממ"ד"

לכתבה המלאה

שחקן העבר של נבחרת ישראל בכדורסל עידו קוז'ירו כתב הבוקר: "קראתי את הפוסט המרגש של שחקן נבחרת ישראל ומכבי חיפה בכדורגל ענאן חלאילי, ואני רוצה לומר לכם שזאת הזדמנות לכל הספורטאים מהחברה הערבית לבנות את הגשרים שהפוליטיקאים מחרבים פה כבר שנים!!! אתם חלק מהמדינה הזאת!!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully