וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגינויים מהמגזר: "מי יתן ותיפסק האיבה, מתפלל לימים טובים יותר"

ענאן חלאילי וכרם ג'אבר הביעו סולידריות באינסטגרם וגינו את פעולות הטרור מעזה: "אני אזרח המדינה וחי את אותה מציאות קשה, שפיכות הדמים כואבת". שחקן מכבי חיפה: "חייתי לצד יהודים, שיתפתי איתם פעולה וכך אמשיך. מאחל חזרה מהירה של החטופים ורפואה שלמה לפצועים"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לסוגיית החטופים ולהודעת פיקוד העורף על הצטיידות במזון ומים/צילום: דובר צה"ל

זמן קצר מאוד אחרי שכדורגלני ישראל יצאו בביקורות על אי ההתייחסות של שחקני המגזר הערבי לזוועות שביצע החמאס בדרום הארץ, מגן מכבי נתניה כרם ג'אבר הפך לראשון שמגנה את פעולות הטרור מעזה, במסר שפרסם באמצעות חשבון האינסטגרם שלו הערב (שלישי), ואליו הצטרף ענאן חלאילי, שחקנה של מכבי חיפה ונבחרת ישראל.

"אני אזרח המדינה וחי את אותה מציאות קשה. כמו כל אחד ביקום, שונא מלחמות, לא אוהב שפיכות דמים, אבל לצערי זה לא משהו שאנחנו קובעים", כתב ג'אבר בן ה-22, שערך 21 הופעות במדי נבחרות ישראל הצעירות בקטגוריות הגיל השונות. "מאוד עצוב ממה שקורה, מאוד כואב לי משפיכות הדמים של אזרחים חפים מפשע. אני מאוד מקווה שזה ייגמר בקרוב. הלוואי שהייתה לי איזושהי דרך ברמה האישית לעצור את כל זה, תאמינו לי לא הייתי אפילו מהסס. מתפלל לימים הרבה יותר טובים".

כרם ג'אבר, מכבי נתניה. ברני ארדוב
"כואב לי משפיכות הדמים". ג'אבר/ברני ארדוב

חלאילי בן ה-19 כתב בסטורי באינטגרם: "אני ובני משפחתי משתתפים בצערם של ההורים הכשולים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. כאב לי מאוד הרצח הנתעב שבוצע. למרות כל הכאב והצער, אסור לנו לאבד תקווה. מי יתן ותיפסק האיבה, עוד תזרח השמש ושלום ישרור בין העמים. חייתי לצד יהודים, שיתפתי איתם פעולה וכך אמשיך. אני מתפלל לימים טובים יותר, מאחל חזרה מהירה של החטופים לחיק משפחתם ורפואה שלמה לפצועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 ענאן חלאילי. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
"מתפלל לימים טובים יותר". חלאילי/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

מעט מוקדם יותר, בלם נבחרת הנוער שון עדרי הביע זעם על שחקני המגזר וכתב בסטורי: "לוקחים לנו ילדים ונשים חפים מפשע - ואתם נכנסים לחורים. למה אתם לא מגנים? תתביישו, אפסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully