וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל לא ראו דבר כזה קודם לכן. אשמח לחזור אם יתאפשר"

קלארק רוברטסון היה 26 שעות בנתב"ג עד שהצליח לעלות על טיסה מישראל בחזרה לביתו. בריאיון ל"סקיי" סיפר הבלם הסקוטי של מ.ס. אשדוד על היומיים שעבר, הדאגה לחבריו והרצון לשוב למדינה בסיום המלחמה, "אבל אף אחד לא יודע כמה זמן זה ייקח"

קלארק רוברטסון הוא אחד מהשחקנים הזרים שהתרגשו מאוד לנחות בישראל לראשונה בקריירה בקיץ האחרון, אבל נאלץ לשוב בחזרה לביתו בעקבות מתקפת החמאס הרצחנית ותחילתה של מלחמת "חרבות ברזל". הסקוטי בן ה-30, שחקן מ.ס. אשדוד, התראיין על כך אמש (שלישי) ל"סקיי" וסיפר על התחושות.

"כרגע אני בעיקר מאושר להיות בבית, אני מניח. עברו עליי 48 שעות מטורפות. אנחנו היינו בצפון ישראל בהכנה למשחק שאמור היה להיערך בשבת, אבל חבר לקבוצה העיר אותי ב-8 בבוקר ואמר לי שהמדינה תחת מתקפה ושהמשחק נדחה. באותו הרגע עלינו על האוטובוס וחזרנו לאשדוד, שמרוחקת 20 דקות נסיעה מהגבול. זה אולי לא היה הדבר הכי בטוח לעשות, אבל המועדון עשה את זה בצורה מהירה ומקצועית. ישר אמרו לנו, לכל השחקנים הזרים, לארגן מזוודה, לקחת דרכונים ולהגיע לשדה התעופה בהקדם. לשמחתי כולנו עלינו על טיסות הביתה. אני הייתי 26 שעות בשדה התעופה, כי בוטלו לי שתי טיסות עד שהצלחתי לעלות על טיסה לבודפשט ביום ראשון בערב. משם חזרתי הביתה".

צפו בריאיון עם קלארק רוברטסון בסקיי

רוברטסון סיפר כי נהנה מאוד בזמנו הקצר בישראל והבהיר שהוא ממשיך לעקוב אחר המצב: "לא ציפיתי שמשהו כזה יקרה כאשר חתמתי במ.ס. אשדוד. תמיד יש דאגה וידעתי שיכול להיות ירי רקטות, אבל בחיים לא חשבתי שתוכל לפרוץ ככה מלחמה. זו סיטואציה טראגית ומאוד עצובה וכמובן שאני בקשר עם המועדון והחברים. ראיתי בחדשות שבאשקלון - שם גרים ארבעה מחבריי לקבוצה - ביקשו לפנות את העיר. אני רק מקווה שכל החברים שלי בסדר, יש לנו שיחה של כל הקבוצה בוואטסאפ ושחקנים שולחים תמונות וסרטונים כדי להראות שהם בסדר. אני חושב שגם נפלו רקטות באשדוד, אבל במזל אף אחד לא נפגע. אף אחד בישראל לא ראה דבר כזה קודם, אלו ימים מדאיגים".

האם יחזור לאשדוד? הסקוטי מקווה מאוד: "אני כרגע דואג לכל מי שנמצא בישראל. הם אומרים שזה יכול לקחת שבועות ואפילו חודשים, אחר כך כמובן שמאוד אשמח לחזור אם יתאפשר. לא הייתה לי שום בעיה בישראל בשלושת החודשים הראשונים".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully