וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "יכול להיות שהליגה הסעודית טובה יותר מהליגה הצרפתית"

שחקנה של אל הילאל התייחס למבקרים אותו על המעבר מפריז סן ז'רמן: "תראו את כל השמות שהחתימו בערב הסעודית. כל מי שמקטין את זה בקרוב יתחיל לעקוב אחרי הליגה"

תיקתקנו, 7.9/ספורט1

המעבר של ניימאר לאל הילאל מהליגה בערב הסעודית הפך אותו לשחקן הרכש היקר בתולדות הליגה העשירה מהמפרץ. החלוץ שהצטרף בקיץ 2017 לפריז סן ז'רמן תמורת סכום שיא עולמי של 222 מיליון יורו, סיים את הקדנציה שלו בצרפת אחרי 6 שנים, בהן לא הצליח להגשים את הפרויקט של הבעלים נאסר אל חלאיפי, ונפרד ללא גביע ליגת האלופות במדי האלופה הצרפתית. בחודש שעבר עבר לקבוצה העשירה מסעודיה תמורת 90 מיליון יורו, אך לא שכח לסגור חשבון עם קבוצתו לשעבר.

אחרי שהתבטא בצורה בוטה כלפי היחס של הקבוצה מבירת צרפת עם טענות שהוא ומסי "עברו גיהנום" בפריז סן ז'רמן, דיבר במסיבת עיתונאים של נבחרת ברזיל לקראת המשחק מול בוליביה (3:35, ספורט2) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2026, והצדיק את המעבר שלו לליגה הסעודית: "לכל אלה שמנסים להקטין את הליגה הסעודית, הם בקרוב יתחילו לעקוב אחריה. אני אגיד להם כמה סעודיה היא ליגה חזקה. תראו את כל השמות שבערב הסעודית החתימו, יכול להיות שהליגה הסעודית אפילו טובה יותר מהליגה הצרפתית".

עוד בכדורגל עולמי

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
"יכול להיות שזאת ליגה טובה מהצרפתית". ניימאר במדי פריז סן ז'רמן/רויטרס

קמפיין מוקדמות המונדיאל של נבחרת ברזיל ימשיך בשבוע הבא (בין שלישי לרביעי, 5:00) במשחק חוץ נגד פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully