וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסבר ליכולת המאכזבת? צ'לסי למודריק: "אתה עובד קשה מדי בחדר הכושר"

האוקראיני מתקשה להצדיק את תג המחיר הגבוה, הבלוז חוששים כי לאימוניו האישיים מחוץ למסגרת המועדון יש השפעה על כך

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 1:0/ספורט1

אמנם אולי קצת מוקדם מדי כדי לשפוט את מיכאילו מודריק, אך לפחות על פי חודשיו הראשונים בצ'לסי, אי אפשר להגיד שהוא מצדיק את תג המחיר העצום ששולם עליו בינואר. כזכור, שחקן הכנף האוקראיני כבר היה בדרך משחטאר דונייצק לארסנל, אך הבלוז ביצעו מחטף ורכשו אותו בסכום שעשוי להגיע ל-100 מיליון יורו עם בונוסים עתידיים.

ב-20 הופעות שערך עד כה במדים הכחולים, מודריק בן ה-22 בישל שתי פעמים והוא עדיין מחפש את שער הבכורה שלו במועדון. בצ'לסי מנסים למצוא פתרונות כדי להפיק את המיטב מהפוטנציאל של האוקראיני, ולפי ה"את'לטיק", ייתכן כי דווקא גורם מפתיע במיוחד הוא זה שמונע ממודריק לעשות את הפריצה הגדולה גם בפרמיירליג.

מעבר לאימונים החדר הכושר שדורשים ממנו לו לבצע במועדון, מודריק מרבה להתאמן בחדר הכושר גם מחוץ למועדון עם מאמן פרטי. החשש בצ'לסי לפי הדיווח הוא שמודריק עובד יותר מדי בחדר הכושר ומעמיס על גופו, והם אף הזהירו אותו כי עליו להוריד הילוך באימונים.

שחקן צ'לסי מיכאילו מודריק מול שחקן בורוסיה דורטמונד מרסל זאביצר. Justin Casterline, GettyImages
עובד קשה מדי? מודריק/GettyImages, Justin Casterline

למעשה, מדובר בהמשך ישיר למשטר האימונים שניהל בשחטאר. עוד כששיחק בליגה האוקראינית התאמן מודריק באופן פרטי עם מאמנו האישי דימה שאפובסקי, שלעתים קרובות משתף באינסטגרם סרטונים של הכדורגלן בחדר הכושר. בצ'לסי הודו כי מודריק "יעשה כל דבר שצ'לסי תבקש ממנו מבחינת אימונים, אבל תמיד ימצא עוד זמן לחדר כושר. שחקנים שמים לב שהוא מחויב, הוא רוצה להיות טוב יותר".

באנגליה אף תוהים בנוגע לגורמים נוספים שמונעים ממודריק להוכיח את עצמו בסטמפורד ברידג'. בין היתר עסקו בכך שמודריק הוא אחד מבין שחקני רכש רבים שהגיעו למועדון בתקופה האחרונה, מה שמקשה על ההתאקלמות. כמו כן, באנגליה תוהים אם למלחמה במולדתו יש השפעה עליו, שכן הוא משוחח כל יום עם הוריו שעדיין מתגוררים באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully