וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את פריז סן ז'רמן: ניימאר חתם לשנתיים באל הילאל

הברזילאי ששבר את שיא ההעברות כשהצטרף מברצלונה לקבוצת הפאר הצרפתית תמורת 222 מיליון יורו, עזב את עיר האורות טובת הפרויקט במפרץ. הסעודים שילמו 90 מיליון יורו עבור הסופרסטאר שיקבל 260 מיליון יורו בשנתיים בעסקה שהושלמה באמצעות פיני זהבי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8/ספורט1

הנהירה לליגה הסעודית קיבלה הערב (שלישי) דחיפה משמעותית כשניימאר חתם לשנתיים בשורות אל הילאל. הברזילאי הצטרף לסעודים תמורת 90 מיליון שיועברו לפריז סן ז'רמן, כאשר המשכורת של הסופרסטאר החדש של הליגה מהמפרץ תהיה 260 מיליון יורו לשנתיים.

מי שהיו אחראים להשלמת העסקה הם אביו של ניימאר וסוכן העל הישראלי פיני זהבי, שהיה מעורב בזמנו גם בהעברתו מברצלונה לפ.ס.ז' באותה עסקה היסטורית ב-2017.

ניימאר, פריז סן ז'רמן. רויטרס
מצטרף לסוללת הכוכבים בסעודיה. ניימאר/רויטרס

ניימאר (31) יצטרף לסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', רובן נבס, קאלידו קוליבאלי ומלקום, שהחזיק עד הערב בשיא כהעברה היקרה ביותר בתולדות הליגה הסעודית עם 60 מיליון יורו, באחת הקבוצות החזקות ביותר שתרוץ חזק השנה על תואר האליפות.

הברזילאי עדיין מחזיק בשיא ההעברות כשב-2017 חתם בפריז סן ז'רמן מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו, אך לא הצליח להביא את קבוצת הפאר הצרפתית לארץ המובטחת - זכייה בליגת האלופות, ויזכר בעיקר כמי שהביא מספרים מרשימים, אך היה מעורב בלא מעט בעיות משמעת ופציעות.

קודם לכן, ניימאר שיחק כאמור בברצלונה, שם זכה עם הקבוצה בטרבל ב-2015 והיה חלק משלישיית ההתקפה מהטובות בהיסטוריה יחד עם ליאונל מסי ולואיס סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully