וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות לברלין: צרפת סחררה את אירלנד, הולנד הביסה את יוון

הטריקולור הסתפקו ב-0:2 במשחק בו היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה, והם קרובים ליורו בגרמניה. הולנד - יוון 0:3, דנמרק דילגה מעל סן מרינו, צמד ללבנדובסקי בפולין

תקציר: צרפת - אירלנד 0:2/ספורט1

אחרי פתיחת עונה מרתקת בחלק מהליגות באירופה, הבמה בסוף השבוע התפנתה למוקדמות יורו 2024. הקמפיין בעיצומו ובצרפת כבר יכולים לתפור חליפות לקראת העפלה קלה ומרשימה. הולנד הביסה את יוון, הונגריה ניצחה בבלגרד וזה גם היה ערב מוצלח לכמה כוכבים: דנזל דומפריס וכריסטיאן אריקסן בישלו שלושה שערים כל אחד ורוברט לבנדובסקי הבקיע צמד חשוב.

אורליאן טשואמני לצד קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
סובב יפה לרשת. טשואמני והמבשל אמבפה/GettyImages
שחקני נבחרת הולנד, קודי גאקפו, דנזל דומפריס. Soccrates Images, GettyImages
דומפריס בישל שלושה שערים/GettyImages, Soccrates Images

בית ב'

הולנד - יוון 0:3

ניצחון חשוב מאוד להולנד, שאיבוד נקודות נגד היריבה העיקרית היה מסבך אותה. מארטן דה רון כבש בדקה ה-17 אחרי בישול של דנזל דומפריס ובהמשך מגן אינטר הכין לקודי גאקפו (שחגג מול האוהדים באיינדהובן שכל כך אוהבים אותו בדקה ה-31) ולוואוט וחהורסט (39). הולנד הייתה עדיפה בהרבה גם בהמשך, אבל לא הצליחה להגדיל את היתרון. ב-2014 רונאלד קומאן וסאות'המפטון הביסו את גוסטבו פוייט וסנדרלנד 0:8 והמאמן האורוגוואי אמר ש"זה הרגע הכי משפיל שחוויתי בכדורגל". הערב הוא פגש את קומאן בפעם השנייה ושוב הובס. לפחות זה לא נגמר בשמינייה.

צרפת - אירלנד 0:2

צרפת בדרך הבטוחה לאליפות אירופה ובקצב הזה היא תהפוך לראשונה שמבטיחה את הכרטיס. כרגע יש לדידייה דשאן 15 נקודות מ-15 אפשריות והפרש שערים 0:11 והוא וחבורתו פשוט בכמה רמות מעל בית המוקדמות. קיליאן אמבפה פתח עם סרט הקפטן ובדקה ה-19 הוא בישל לאורליאן טשואמני שכבש בבעיטה יפה ומסובבת מחוץ לרחבה. בהמשך אוליבייה ז'ירו נפצע ויצא ומרכוס תוראם שנכנס במקומו, הכפיל אחרי מהלך קבוצתי יפה (48). הטריקולור המשיכו לסחרר את האירים גם בהמשך, אבל החמיצו וניצחו משחק שהיה יכול להסתיים גם בתוצאה כפולה או יותר.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ נבחרת פולין. רויטרס
מנת חמצן. לבנדובסקי/רויטרס

בית ה'

צ'כיה - אלבניה 1:1

צ'כיה היא עדיין היחידה שלא הפסידה בבית ה', אבל התוצאה הערב בפראג לא טובה מבחינתה. וצלאב צ'רני כבש בדקה ה-56 אחרי פעולת הכנה נאה של תומאש סוצ'ק, אבל נדים באירמי הפציץ מ-20 מטר את השוויון האלבני (66). הצ'כים לא הצליחו להכריע ולברוח ליריבות והם עלולים להצטער בהמשך על איבוד שתי נקודות ביתיות.

פולין - איי פארו 0:2

בפולין נושמים לרווחה, בעיקר פרננדו סנטוס שהיה עלול לסיים את תפקידו אם הנבחרת שלו לא הייתה מנצחת. הפולנים עבדו קשה מאוד נגד יריבה עיקשת ממדינת כדורגל שנמצאת בהתקדמות מטאורית. רוברט לבנדובסקי כבש צמד מאוחר (73 בפנדל, 83) כדי להעניק מנת חמצן חשובה אחרי ההפסד המשפיל למולדובה לפני כמה חודשים.

מאמן נבחרת הונגריה, מרקו רוסי, עם לואיק נגו. רויטרס
הונגריה בדרך להעפלה ליורו שלישי ברציפות. רוסי ונגו/רויטרס

בית ז'

סרביה - הונגריה 2:1

הונגריה בדרך להעפלה לטורניר יורו שלישי ברציפות, הפעם עם ניצחון יקר ובעיקר יוקרתי בבלגרד. הפתיחה הייתה של סרביה, כשאטילה סולואי נתקל בכדור רוחב והבקיע שער עצמי אחרי 10 דקות - הספיגה הראשונה של הונגריה במוקדמות. אבל האורחת הכינה תשובה וברנבש וארגה (34) ו-וילי אורבן (36) ביצעו מהפך אחרי חורים גדולים בהגנה הסרבית. הנבחרת המקומית לחצה במחצית השנייה, אבל נתקלה בהגנה חכמה ומאורגנת, והפסידה.

ליטא - מונטנגרו 2:2

כששתי מוליכות בית ז' נפגשות עוד הערב, מונטנגרו הגיעה למשחק החוץ בליטא בידיעה שהיא חייבת שלוש נקודות על מנת להישאר בתמונת העלייה, והיא כמעט הצליחה לעשות את זה בצורה דרמטית במיוחד, אך איבדה יתרון בתוספת הזמן והתרחקה מסרביה והונגריה. גייטיס פאולאוסקס (72) העלה את המארחת ליתרון, ניקולה קרסטוביץ' (78) השווה כעבור 6 דקות, ואז הדרמה האמיתית החלה. סטפן סאביץ' הפך בדקה ה-90 מקרוב, אך 4 דקות לתוך תוספת הזמן פיודור צ'רניך חילק את הנקודות.

יואקים מיילה נבחרת דנמרק. GettyImages
מיילה כובש אחרי העקב המופלא של אריקסן/GettyImages

בית ח'

דנמרק - סן מרינו 0:4

הנבחרת של קספר יולמאנד שיפרה עמדות אחרי פתיחת קמפיין לא מוצלחת, והיא הייתה זקוקה למפגש עם נבחרת קיקיונית כדי לנשום אוויר לפני המשחק החשוב בפינלנד. פיר אמיל הויביירג פתח את החגיגה בדקה ה-26 וכריסטיאן אריקסן כיכב עם שלושה בישולים ליואקים מיילה (עם עקב נפלא בדקה ה-28), יונאס וינד (40) ויוסוף פאולסן (90+4). המאזן של סן מרינו במשחקי מוקדמות יורו עומד עכשיו על תיקו ו-80 הפסדים, והפרש שערים 357:8.

קזחסטן - פינלנד 1:0

פינלנד בדרך ליורו שני ברציפות? אחרי שהעפילה לראשונה בתולדותיה לטורניר גדול ביורו 2020, הערב אוליבר אנטמן כבש בדקה ה-78 שער יקר באצטדיון באסטנה שבזכותו שפינלנד שמרה על ראש הבית והיא עם 12 נקודות מחמישה מחזורים. היא תארח את דנמרק ביום ראשון למשחק קריטי.

סלובניה - צפון אירלנד 2:4
לסלובניה: אנדרז' שפוראר (3, 56), פטאר סטויאנוביץ' (17), בנימין ששקו (42). לצפון אירלנד: אייזק פרייס (7), ג'וני אוואנס (53)

תקציר: הולנד - יוון 0:3

תקציר: הולנד - יוון 0:3/ספורט1

תקציר: סרביה - הונגריה 2:1

סרביה - הונגריה 2:1/ספורט1

תקציר: סלובניה - צפון אירלנד 2:4

תקציר: סלובניה - צפון אירלנד 2:4/ספורט1

המשחקים יימשכו בימים הקרובים והליגות באירופה ישובו בעוד כשבוע וחצי מהפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully