וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "מסי ואני עברנו גיהינום בפריז סן ז'רמן"

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 19:38

הברזילאי טוען שליאו מסי לא קיבל יחס הגון בפריז, ומצהיר: "שמי חקוק בהיסטוריה של ברזיל והכדורגל". וגם: הקבוצה בה יסיים את הקריירה

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

ניימאר טוען שהוא וליאו מסי עברו "גיהינום" בפריז סן ז'רמן, במהלך ריאיון ארוך שערך ב"גלובו" הברזילאי, שבמסגרתו גם הבטיח לקבוצת נעוריו סנטוס: "אתם יכולים להיות בטוחים שאני אחזור".

ניימאר נשאל על התדמית והמורשת שלו ואמר: "לפעמים אנשים שופטים אותי בדרך שונה, אבל אם אתה עוצר וחושב על זה, כל חבריי לקבוצה תמיד שיבחו אותי - לא רק לשחקן שאני, אלא גם לאדם שאני. זה מה שחשוב לי, זו המורשת שאני רוצה להשאיר. ברור שקיבלתי מתנה מאלוהים עם הכדורגל, ואני חקוק בהיסטוריה של נבחרת ברזיל, בהיסטוריה של הכדורגל. אבל ההשפעה שאני רוצה להשאיר זה על החיים של האנשים שסביבי ושל כל מי שמכיר אותי".

ליאונל מסי וחברו ניימאר הולכים ליציע אוהדי פריז סן ז'רמן אחרי ההפסד לבאיירן מינכן. GettyImages
זה מה שהגיע להם? מסי וניימאר/GettyImages

כאשר נשאל על מסי, עמו שיחק בפריז סן ז'רמן, אמר ניימאר: "שמחתי מאוד עבורו על השנה שהוא עבר, אבל באותו זמן גם הייתי עצוב מאוד עבורו, כי הוא חי את שני צדי המטבע. הוא היה בגן עדן עם נבחרת ארגנטינה, זכה בכל התארים בשנים האחרונות, ובפריז הוא היה בגיהינום, שנינו עברנו גיהינום. זה הרגיז את שנינו, כי לא היינו שם סתם, שיחקנו שם כדי לתת את המיטב שלנו, כדי להיות אלופים, לנסות לעשות היסטוריה, בגלל זה התחלנו לשחק ביחד, התאחדנו בניסיון לעשות היסטוריה. לצערנו, זה לא קרה.

"מסי עזב את פריז סן ז'רמן בצורה שלא הגיעה לו. על כל מי שהוא, על מה שהוא. כל מי שמכיר אותו יודע שהוא בחור שמתאמן קשה, שנלחם, שאם הוא מפסיד הוא מתרגז, הוא הואשם שלא בצדק לדעתי. אבל במקביל גם שמחתי מאוד עבורו שהוא זכה בגביע העולמי. הפעם בכדורגל היה צדק, כי אם נבחרת ברזיל עפה, אז למסי מגיע ככה לסיים את הקריירה".

עוד אמר ש"ברור שלזכות במונדיאל זה החלום שלי, הלוואי, זה החלום הכי גדול שלי, ברור, אבל לפעמים זה לא קורה. יש לנו מישהו בברזיל שהוא גיבור אולטמטיבי, אחד השמות הכי גדולים בהיסטוריה שלנו - זיקו. וגם הוא לא זכה בגביע העולמי. זה לא פוגע באיכות שלו ובכישרון שלו, וכך גם אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully