וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונדואן: "המו"מ עם סיטי הגיע מאוחר מדי, אז הצטרפתי לברצלונה"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 18:51

הקשר הגרמני חשף בראיון ל"בילד" על מאחורי הקלעים בעזיבת הטרבליסטית: "אם הדברים היו מתנהלים מוקדם ואחרת, יכול להיות שהעמדה שלי בנושא הייתה שונה, הגשמתי חלום. פפ? נפרדנו בטלפון"

תיקתקנו, 6.9/ספורט1

7 שנים אחרי שחתם במנצ'סטר סיטי, אילקאי גונדואן עזב את הטרבליסטית של העונה החולפת והצטרף לברצלונה. הקשר הגרמני, שהפך גם לקפטן של התכולים בעונה שעברה ולאחד השחקנים החשובים ביותר במערך של פפ גווארדיולה, סיים את התקופה שלו באנגליה בצורה המתוקה ביותר עם הנפת גביע ליגת האלופות בתום עונה היסטורית. מיד אחרי הגמר, קיבל את ההחלטה להצטרף לאלופת ספרד, אך בראיון שסיפק ל"בילד", שיתף גונדואן על הסיבות והמשא ומתן מאחורי הקלעים מול מנצ'סטר סיטי וברצלונה לגבי עזיבתו, עם הארכת החוזה שלא נחתמה והפרידה מרחוק מגווארדיולה.

"בסופו של דבר, זה לא היה עניין של שנה או שנתיים. לסיטי לקח יותר מדי זמן עד שהחלו השיחות האמיתיות על הארכת החוזה שלי בקבוצה", סיפר גונדואן לאתר הגרמני. "אם הדברים היו מתנהלים מוקדם ואחרת, יכול להיות שהעמדה שלי בנושא הייתה שונה. זה התארך יותר מדי זמן. הרגשתי שהדברים הסתדרו לטובה ושהזמן שלי במועדון הגיע לסיומו".

אילקאי גונדואן ברצלונה. GettyImages
הצטרף לברצלונה אחרי שהדברים התארכו מול סיטי. גונדואן במדי הבלאוגרנה/GettyImages

לקראת החתימה בברצלונה, סיפר הקשר הגרמני כי שוחח עם צ'אבי ששכנע אותו באופן סופי להצטרף לקבוצה: "דיברנו בטלפון מספר פעמים לפני החתימה שלי, ומיד הרגשתי טוב עם המעבר. זה היה החלום שלי לשחק במדים של ברצלונה כבר בתור ילד. אנחנו מאוד דומים באופן אישי. יש לנו אישיות וצורת משחק דומה, אז אולי זאת הסיבה שהוא אהב אותי. צ'אבי היה שחקן אינטיליגנט מאוד וזה מובן איך הוא מבין כיום את המשחק".

אילקאי גונדואן עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. Alex Caparros, GettyImages
"הגשמתי חלום". בחתימה בברצלונה/GettyImages, Alex Caparros

גונדואן הוסיף ואמר שהפרידה שלו ממאמנו לשעבר בסיטי הייתה אמוציונלית, אך הם לא הספיקו לעשות זאת בצורה מסודרת אחרי הזכייה בליגת האלופות: "לצערי, לא אמרתי לו שלום פנים אל פנים, כי קיבלתי את ההחלטה מיד אחרי הגמר. זאת כנראה הייתה שיחת הטלפון הקשה בחיי. פפ אמר שהוא שמח בשבילי. הוא חוויה של מאמן, לא יכולתי לבקש טוב ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully