וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונדואן ויתר על מיליונים וחתם בברצלונה: "יש דמיון ביני לבין צ'אבי"

הגרמני עבר בחינם ממנצ'סטר סיטי, דחה הצעות ענק מסעודיה וירוויח 9 מיליון יורו לעונה: "כאשר צ'אבי דיבר איתי, זה נשמע מאוד טבעי"

פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות/ספורט1

אחרי שבועות של שמועות על המשך עתידו, היום (שני ) ברצלונה הודיעה רשמית כי אילקאי גונדואן חתם בקבוצה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. הקשר הגרמני בן ה-32 שזכה בעונה החולפת עם מנצ'סטר סיטי בטרבל יצטרף לקבוצה של צ'אבי אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות במינכן.

גונדואן סיים את חוזהו בסוף החודש באלופת אירופה ואנגליה, חתם עד קיץ 2025 עם אופציה לשנה נוספת בתנאי של דקות משחק בשנתו השנייה במועדון הספרדי. הקשר שכיכב תחת פפ גווארדיולה, בעיקר בסיום העונה, ירוויח בבירת קטאלוניה 9 מיליון יורו לעונה.

סיטי נפרדה מהשחקן, ובהודעה כתב השחקן: "זו הייתה זכות ועונג לשחק במנצ'סטר סיטי, שהייתה הבית שלי, והרגשתי חלק ממשפחה מיוחדת".

ברצלונה הודיעה: אילקאי גונדואן חתם בקבוצה. ברצלונה, אתר רשמי
ברצלונה הודיעה: אילקאי גונדואן חתם בקבוצה/אתר רשמי, ברצלונה
אילקאי גונדואן ואשתו אחרי הזכייה של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images, GettyImages
זכה עם הכל בסיטי, ימשיך לזכות בברצלונה? גונדואן/GettyImages, Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images

הקשר הגרמני שיחק בקריירה בין היתר בבוכום בצעירותו, משם עבר לנירנברג, בורוסיה דורטמונד וכמובן במנצ'סטר סיטי, עימה זכה בכל תואר אפשרי כשהוא כובש 60 שערים ומבשל 40 ב-304 הופעות במדי התכולים.

בספרד מדווחים שסעיף השחרור של גונדואן מברצלונה יעמוד על 400 מיליון יורו, ושהוא בחר בבארסה למרות הניסיון העיקש של סיטי להאירו, ההתעניינות מארסנל והצעת הענק שקיבל מערב הסעודית, שגדולה פי כמה מזו של ברצלונה.

גונדואן התייחס לחתימה: "כאשר צ'אבי דיבר איתי על הפרויקט, זה נשמע מאוד טבעי. אני רואה הרבה קווי דמיון ביני לבינו, בדרך שבה אנחנו רואים את הכדורגל. אני כבר לא יכול לחכות ללבוש את החולצה של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully