וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר חזר לאימוני באיירן מינכן, "דניאל פרץ צפוי לפתוח במחזור הקרוב"

השוער האגדי התאמן לראשונה מאז תאונת הסקי מלפני 8 חודשים. בתקשורת הבווארית טוענים שפרץ יפתח כבר נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בשבת (19:30, ספורט1)

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ מצטלם עם אוהדים במשחקו הראשון באצטדיון אליאנץ ארנה/ספורט1

ביום שישי האחרון השלים דניאל פרץ את אחד המעברים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, ישירות מליגת העל אל באיירן מינכן - ללא ספק אחד המועדונים הבכירים בעולם. השוער שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 5 מיליון יורו הספיק לערוך בשבת אימון ראשון עם חבריו החדשים, והיום (שני) הוא קיים את מסיבת העיתונאים המסורתית להצגתו, כפי שנהוג עם כל שחקני הרכש של באיירן מינכן.

עוד מהמעבר של דניאל פרץ

דניאל פרץ באימון באיירן מינכן. באיירן מינכן, אתר רשמי
יפתח כבר מול מנשנגלאדבך? פרץ/אתר רשמי, באיירן מינכן

פרץ לא נכלל בסגל באיירן מינכן למשחק הליגה מול אוגסבורג שנערך שלשום במסגרת המחזור השני, אבל הופעת הבכורה שלו עשויה להגיע מהר מהצפוי. בתקשורת הבווארית דווח כי השוער לא שיחק נגד אוגסבורג משום שהוא רק הגיע, אבל "זה צפוי להשתנות" כיוון שהמאמן תומאס תוכל בונה עליו למשחק החוץ נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ביום שבת הקרוב (19:30, ספורט1).

גלדבאך פתחה את העונה לא טוב וטרם ניצחה, אבל היא הכבשה השחורה של באיירן מינכן ובחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות באיירן הפסידה שלוש פעמים ולא ניצחה אפילו פעם אחת. ניצחון החוץ האחרון של באיירן על גלדבאך היה 1:5 במרץ 2019. מאז, אלופת הבונדסליגה ביקרה שם עוד חמש פעמים והפסידה בארבע מתוכן.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

אגב, באיירן מינכן קיבלה חדשות טובות מבחינתה, כאשר מנואל נוייר חזר להתאמן לראשונה מאז תאונת הסקי שלו מלפני שמונה חודשים. חזרה של נוייר לעניינים כמובן תדחוק את דניאל פרץ, שעשוי לפתוח ביום שבת מול מנשנגלאדבך, אבל יהיה השוער השני או השלישי כשנוייר יחזור ועל פי ההערכות זה עשוי לקרות באמצע חודש ספטמבר, משמע בעוד קצת יותר משבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully