וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דניאל פרץ מתקבל באהבה על ידי אוהדי באיירן מינכן באליאנץ ארנה

השוער הישראלי הגיע למשחקו הראשון במינכן עם נועה קירל, מאמנו לשעבר קראנקה התראיין: "ידעתי שיעשה את הפריצה". גרמניה מופתעת: פבאר עושה שביתה חסרת תקדים

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ מצטלם עם אוהדים במשחקו הראשון באצטדיון אליאנץ ארנה/ספורט1

דניאל פרץ מתרגל לחיים החדשים בבאיירן מינכן. אחרי שאתמול הוא כבר הספיק לערוך את אימונו הראשון עם חבריו החדשים לקבוצה, היום (ראשון) הוא הגיע למשחקו הראשון באליאנץ ארנה וצפה בחבריו משחקים מול אוגסבורג. פרץ הגיע לאצטדיון עם חברתו נועה קירל, ועורר עניין רב כאשר הצטלם עם אוהדים מקומיים.

בגרמניה עדיין נחשב השוער הישראלי למעין חידה, שכן הבווארים אינם רגילים לצרף שחקנים מליגות משניות כמו ליגת העל. כדי להכיר קצת יותר את פרץ, שוחחו ב"בילד" הגרמני עם מי שאימן את השוער בחצי השנה האחרונה במכבי תל אביב - אייטור קראנקה. "ידעתי שהוא יעשה צעד גדול קדימה בשלב כלשהו", אמר הספרדי שפוטר הקיץ מהצהובים, "כשהכרתי אותו גיליתי לא רק שוער נהדר, אלא גם מקצוען למופת. הוא אדם נהדר עם רצון גדול להמשיך ללמוד. אם הוא עושה טעות, הוא בוגר מספיק כדי לגשת למאמנים ולבקש מהם עזרה לשפר אותו".

צפו: דניאל פרץ מגיע עם נועה קירל לאצטדיון

על פי נתוני חברת הספורט והדאטה 365scores, מתוך כ-20 מיליון אוהדים ברחבי העולם, 92,857 אוהדים חיפשו, התעניינו ובדקו באפליקציה מי זה פרץ. כמו כן, קיים זינוק בסך העוקבים של 127% מלפני סוף השבוע.

יחד עם זאת, על פני נתוני Similiarweb, המפתחת כלים לניטור ומחקר מידע על אתרי אינטרנט, כמות החיפושים "דניאל פרץ" באינטרנט קפצה ב-3,000%. במנועי חיפוש ישראלים, 7,600 פעמים חיפשו את שמו של שוער אלופת גרמניה במהלך סוף השבוע. באנגלית, חיפשו כ-20,000 פעמים ובין המדינות המובילות ניתן למצוא את ישראל, צרפת, גרמניה, ארצות הברית וסוגרת את החמישייה, איטליה.

עדיין ללא פרץ בסגל, באיירן מינכן תערוך הערב (ראשון, 18:30, ספורט3) את משחק הבית הראשון שלה העונה בבונדסליגה כשתארח את אוגסבורג לדרבי בווארי. האלופה כבר קיימה משחק אחד העונה באליאנץ ארנה והובסה 3:0 בסופרקאפ מול ר.ב. לייפציג, והיום היא תקווה לתקן את הרושם. השוער כאמור נרשם באיחור ולא יכול להיכלל בסגל, אבל הגיע לאצטדיון יחד עם בת זוגו, הזמרת נועה קירל.

בנז'מן פבאר, שחקן באיירן מינכן. CHRISTOF STACHE/AFP, GettyImages
אירוע חריג בבאיירן. פבאר/GettyImages, CHRISTOF STACHE/AFP

בדומה לשוער הישראלי, מי שגם כן לא נכלל בסגל הוא בנז'מן פבאר שממתין להשלים את מעברו לאינטר. המגן הצרפתי מעוניין לעזוב את בוואריה שנה לתום חוזהו וקבוצתו כבר הגיעה לסיכום עם הנראזורי, אך הוא ממתין לאור ירוק כאשר באיירן עדיין מחפשת מחליף לחוליית ההגנה.

פבאר החמיץ שלושה מתוך ארבעת האימונים האחרונים. ביום רביעי הוא נעדר בגלל מחלה לטענת המועדון, אך בשני האימונים האחרונים שהחמיץ סיבת ההיעדרות לא פורטה. ב"בילד" דווח כי פבאר החל בשביתה כדי לכפות את המעבר, במעשה חסר תקדים ושלא נראה כמותו בהיסטוריה של מועדון הפאר. שני המועדונים ידונו שוב על העברתו של אלוף העולם ממונדיאל 2018, כאשר כבר בשבוע שעבר הגיעו הצדדים לסיכום על הסכום שתשלם סגנית אלופת אירופה - 32 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully