וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ ערך אימון ראשון בבאיירן. צפו בתמונות הראשונות

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 19:26

השוער החדש של באיירן מינכן התאמן לראשונה תחת תומאס טוכל וזכה למחיאות כפיים ולמסדר כבוד מחבריו החדשים. צפו בתיעוד של כאן 11 מהאימון. ידבר בראשון לפני הדרבי של בוואריה בו הארי קיין יערוך בכורה ביתית בליגה (18:30, ספורט3)

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

באיירן מינכן צפויה להציג את דניאל פרץ במסיבת עיתונאים מחר (ראשון) לצד המנכ"ל יאן-כריסטיאן דריזן, שאחריה יתקיים המשחק המרכזי והאחרון של המחזור השני בבונדסליגה: הדרבי של בוואריה בין אלופת גרמניה לאוגסבורג.

פרץ כבר ערך את אימון הבכורה שלו במועדון הפאר הגרמני (צפו בסרטון של כתב כאן 11 דב גילהר), אבל לא יכול להיכלל בסגל שכן נרשם באיחור. פרץ זכה למחיאות כפיים ולמסדר כבוד משחקני הקבוצה לפני שהחל האימון, שהסתיים מוקדם מהצפוי עקב סופה. בניגוד לשוער, מי שכן יופיע מחר הוא הארי קיין שיערוך הופעת בכורה ביתית בבונדסליגה ויקווה שזו תהיה מוצלחת יותר מהמשחק הראשון שלו באליאנץ ארנה, בו הובסה באיירן 3:0 בידי לייפציג בסופרקאפ. קבוצתו של תומאס טוכל מגיעה במצב רוח חיובי אחרי 0:4 על ורדר ברמן במחזור הראשון, אבל תחסר את ג'מאל מוסיאלה שנפצע באותו משחק ומי שעשוי לתפוס את מקומו הוא תומאס מולר הוותיק, כשגם סרג' גנאברי בתמונת ההרכב.

דניאל פרץ באימון באיירן מינכן. באיירן מינכן, אתר רשמי
אימון ראשון. דניאל פרץ/אתר רשמי, באיירן מינכן

המעבר הגדול של דניאל פרץ לבאיירן מינכן

נועה קירל עם דניאל פרץ שוערה החדש של באיירן מינכן. האינסטגרם של דניאל פרץ, צילום מסך
גם נועה קירל מרוצה/צילום מסך, האינסטגרם של דניאל פרץ

עבור טוכל יהיה זה משחק מרגש, כיוון שהוא שיחק באוגסבורג וגם אימן את קבוצת המילואים שלה בתחילת הקריירה. אוגסבורג כבשה בעונה שעברה יותר שערי חוץ מכל קבוצות הליגה הגרמנית מלבד שתי הגדולות - באיירן ודורטמונד. מנגד, האלופה המכהנת לא הפסידה את משחקה הראשון בבית מאז 2011, בתחילת העונה שהייתה האחרונה שלה ללא אליפות עד היום.

משחק נוסף:

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט (16:30, ספורט3)

בעונה שעברה, אוגסבורג הפתיעה בביתה 0:1 את באיירן, אבל ספגה 5:3 באליאנץ ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully