וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור שעשה סיוטים לגרמניה ומרחף מפינה לפינה": כך הוצג פרץ

אתר הבונדסליגה ערך היכרות עם השוער שהשווה לקסיאס: "שוער מאוד מודרני שהוא חוויית צפייה". וגם: הדרכון ש"פיתה" את באיירן

דניאל פרץ נפרד מאוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק נגד צלייה/אריאל שלום

אתר הבונדסליגה ערך לחובבי הכדורגל בגרמניה היכרות עם הישראלי הראשון בתולדות באיירן מינכן: דניאל פרץ שחתם אתמול (שישי) במועדון הפאר לחמש שנים. השוער שהגיע ממכבי תל אביב זכה להשוואה מפרגנת במיוחד, בנוסף להתייחסות לאזרחות הגרמנית שלו.

"דניאל פרץ כבר גרם ליוסופה מוקוקו ולג'סיק אנגנקאם לסיוטים, עם מעשי הגבורה שלו במדי נבחרת ישראל ביורו עד גיל 21", נכתב באזכור לעצירות הפנדלים נגד נבחרת גרמניה הצעירה. "כך הציג את עצמו פרץ בפני אוהדי הכדורגל הגרמנים. באותו טורניר הוא גם הדף פנדל קריטי ברבע הגמר מול גאורגיה".

עוד על דניאל פרץ

כשחיפשו שחקן שפרץ דומה לו בסגנון, בחרו באתר הבונדסליגה להשוות אותו ללא אחר מאשר איקר קסיאס: "המומחיות של פרץ בעצירת בעיטות ופנדלים מודגשת בקטעי היוטיוב שלו, שם אפשר לראות אותו בהדיפות כשהוא מרחף מפינה לפינה. הוא גם שוער מאוד מודרני במשחק הרגל המצוין שלו ויכולת המסירה המדויקת. שימו לב גם לשרוולים הקצרים, שמיד מזכירים שוערים גדולים משנות ה-90' ומשלימים את החבילה שהופכת את פרץ לחוויית צפייה מרגשת".

כאמור, גם הרקע לדרכון הגרמני שלו צוין: "פרץ היה יכול לייצג את גרמניה, שכן הוא מחזיק בדרכון מכוח השורשים היהודים-אשכנזים של אבותיו, דבר שהפך אותו למושך אף יותר מבחינת באיירן בכל הנוגע לרישום למפעלים המקומיים והבינלאומיים גם יחד. הוא הישראלי הראשון שחותם אצל הבווארים, עבורם זה רגע היסטורי לאור השורשים היהודיים החזקים של באיירן - בין 17 המייסדים של המועדון אפשר למצוא את בנו אלקן, יליד דורטמונד שעיצב את המנורה מחוץ למשכן הכנסת בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully