וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכר של פרץ וההכנסה של מכבי תל אביב: פרטי החוזה בבאיירן מינכן

25.8.2023 / 19:45

השוער ירוויח שכר בסיס מכובד שיוכל להגיע ל-3 מיליון יורו, קבוצתו לשעבר תקבל 5 מיליון ומשוכנעת שזו רק ההתחלה. פרטי העסקה

דניאל פרץ נפרד מאוהדי מכבי תל אביב בסיום המשחק נגד צלייה/אריאל שלום

אפשר לברך על המוגמר. העברתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן הושלמה הערב (שישי), במהלך היסטורי שאולי ניתן להכריז עליו בתור המעבר הגדול אי פעם של כדורגלן ישראלי. פרץ יהיה השחקן הישראלי הראשון בתולדות מועדון הפאר הגרמני, וישתלב תחילה כשוער משני בקבוצה, בתקווה לרשת ביום מן הימים את מנואל נוייר הגדול.

כעת מתבררים פרטי החוזה של פרץ, שחתם לחמש שנים. השוער ירוויח שכר של 1.25 מיליון יורו לעונה, ויהנה מבונוסים של מאות אלפי יורו אם ישחק בבונדסליגה ובונוסים משמעותיים יותר אם יהיו לו הופעות בליגת האלופות. לשוער יהיו גם מענקים על תארים קבוצתיים עם באיירן מינכן, כך שבעונה אישית טובה בה הוא יהיה חלק מהקבוצה וישותף במשחקיה, הוא יוכל אף להגיע ל-3 מיליון יורו.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא רק הוא יהנה מהרווחים. פרץ/אריאל שלום

גם מכבי תל אביב תגזור קופון נאה. הסכום המיידי שייכנס לצהובים הוא 5 מיליון יורו, אבל לקבוצה יישארו אחוזים ממכירה עתידית, אם תהיה כזו, ולא פחות חשוב - בונוסים שמכבי תל אביב תקבל כאשר פרץ ישחק בגרמניה, ובוודאי שגם בליגת האלופות. לא מעט שוערים שהיו בבאיירן מינכן בשנים האחרונות לא זכו לשחק אפילו פעם אחת בקבוצה, אבל במכבי תל אביב מאמינים מאוד בפרץ ומשוכנעים שגם האחוזים והבונוסים על הופעות יכניסו כסף נוסף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully