וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "הגעתי לכאן כדי להתחרות. נוייר? המודל לחיקוי שלי"

אחרי שצפה מהיציע בניצחון על אוגסבורג, השוער הישראלי ערך מסע"ת ראשונה כשחקן באיירן: "כשקיבלתי את הטלפון אמרתי מיד לסוכן שלי שאני רוצה לשחק כאן". מנכ"ל באיירן: "יהודי ראשון כאן? זה לא משנה לנו דת, גזע ומין"

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ מצטלם עם אוהדים במשחקו הראשון באצטדיון אליאנץ ארנה/ספורט1

ביום שישי האחרון השלים דניאל פרץ את אחד המעברים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, כשעבר ישירות מליגת העל אל באיירן מינכן - ללא ספק אחד המועדונים הבכירים בעולם. השוער שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 5 מיליון יורו הספיק לערוך בשבת אימון ראשון עם חבריו החדשים והיום הוא קיים את מסיבת העיתונאים המסורתית, כפי שנהוג עם כל שחקני הרכש של באיירן מינכן.

דניאל פרץ לא נכלל בסגל באיירן מינכן למשחק הליגה מול אוגסבורג במסגרת המחזור השני בבונדסליגה, אבל הבכורה שלו עשויה להגיע מהר מהצפוי. בתקשורת הבווארית מדווחים שפרץ לא שיחק מול אוגסבורג משום שהוא רק הגיע, אבל ש"זה צפוי להשתנות" כאשר תומאס תוכל בונה עליו למשחק החוץ נגד בורוסיה מנשנגלאדבך ביום שבת הקרוב (19:30, ספורט1).

עוד מהמעבר של דניאל פרץ

דניאל פרץ מוצג כשחקן באיירן מינכן. באיירן מינכן, צילום מסך
יפתח כבר מול מנשנגלאדבך? פרץ/צילום מסך, באיירן מינכן

"כולם קיבלו אותי כמו משפחה, נתנו לי להרגיש מיד כמו בבית ונתנו לי הרגשה טובה"', אמר פרץ בפתיחת המסע"ת, "יש כאן את סוון ומנואל שהם שוערים עם המון ניסיון. נוייר הוא הגיבור שלי. אני ממש מצפה להתחיל להתאמן איתו. אני מצפה להתחרות. רוצה להראות את עצמי. כמו כל כדורגלן אני רוצה לשחק. אעשה את מיטב יכולתי באימונים ואנסה להראות למאמן שאני יכול לשחק".

על הטלפון מבאיירן: "חזרתי מאימון של ישראל ואמרו לי שיש עניין מבאיירן מינכן. מאוד שמחתי כי זה מועדון שאני אוהד אותו מילדותי. אני ממש שמח על זה".

על סגנון המשחק שלו: "אני ממש נהנה ממה שאני עושה בכל שנייה על המגרש. אני רוצה להמשיך לעשות מה שאני עושה הכי טוב. הסגנון שלי? אני מאוד אקטיבי, עם הרבה אנרגיה. אני רוצה להיות מעורב ולא לדבר יותר מדי, לדבר על המגרש".

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

מנכ"ל באיירן מינכן יאן-כריסטיאן דריזן התייחס להחתמה של פרץ: "הוא השקעה לעתיד. הוא רק בן 23, זו הסיבה שהחתמנו אותו על חוזה לחמש שנים".

דריזן הוסיף: "זו הפעם הראשונה שיש ישראלי בסגל, ובהתחשב בעבר היהודי זה מיוחד, אבל זה לא ממש משנה. דת, גזע ומין לא משנים לנו, אלא שחקנים טובים. שמוליק רוזנטל שיחק כאן בגרמניה ב-1972, זה היה לפני הרבה זמן. אנחנו מקווים שזה יימשך עם פרץ הרבה שנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully