וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי משפתי יערוך בכורה, יונתן כהן: "סומך עליו במאה אחוז"

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 16:19

אחרי מכירת דניאל פרץ, מכבי תל אביב תבצע שינוי בין הקורות במשחק הליגה הראשון מול מ.ס. אשדוד (א', 20:15, ספורט4). קין שוקל רוטציה קלה בקישור, גיל כהן ירשים מנגד?

מחזור 1הסתיים27/08/2023
מכבי תל אביב
  • זהבי (52)
  • רביבו (59)
  • אוואני (70, גול עצמי)
  • מילסון (84)
1:4
  • (90) לוי
מ.ס. אשדוד
תקציר גביע הטוטו: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב

רובי קין לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) מול מ.ס. אשדוד וזאת למרות שרק שלשום שיחקה הקבוצה מול צלייה (1:4) ותצא בהמשך השבוע הבא לגומלין בסלובניה כדי להבטיח מקום בשלב הבתים בקונפרנס ליג. שינוי מרכזי אחד בכל זאת יהיה כאשר רועי משפתי יעלה בהרכב הפותח במקום דניאל פרץ ובכך יערוך הופעת בכורה במשחק רשמי העונה.

קין עשוי לעשות רוטציה של שחקן אחד בקישור, אבל הוא צפוי לשמור על מרבית השחקנים הפותחים שלו ב-11. האירי אמר לקראת אשדוד: "אנחנו מכירים אותם ממשחק ההכנה שעשינו לעונה. אנחנו יודעים לעשות את המעברים בין המפעלים באירופה לארץ והוכחנו את זה בגביע הטוטו בסכנין".

יונתן כהן אמר לקראת אשדוד: "נבוא לפתוח את הליגה בסערה כי אנחנו מאוד רוצים את התואר הזה. מדובר במרתון ארוך ונעשה משחק אחרי משחק. נסתכל למ.ס אשדוד בלבן של העיניים ולא נזלזל לרגע. השחקנים שלנו בכושר משחק טוב והמחליפים עובדים מצוין באימונים. רועי משפתי שוער מצוין, שנכנס לקליקה בחדר ההלבשה מהר מאוד. אני סומך עליו ועל כל אחד בקבוצה במאה אחוז".

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"נבוא לפתוח את הליגה בסערה". יונתן כהן/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

סגל חסר לאלי לוי בהופעת הבכורה שלו על הקווים בליגת העל כמאמן שפותח עונה. מ.ס. אשדוד תגיע למפגש המאתגר עם מכבי תל אביב בבלומפילד ללא שניים משחקניה הטובים ביותר: הקשר האחורי מרטין אנדזי והחלוץ אבנעזר ממאטה. שניהם פצועים ולא יוכלו לסייע לאשדוד במשחק החוץ שמצפה לה.

מי שיחזור להרכב אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך כל הקיץ הוא טימותי אוואני, שיפתח במרכז ההגנה לצד גיל כהן, לו תהיה הזדמנות נוספת להרשים את מכבי תל אביב שמנהלת מגעים לצירופו. בקישור צפוי לפתוח שחקן הנוער שעלה לבוגרים, נועם מוצ'ה, ובחלק הקדמי ינסה יעקב בריהון לייצר עוד מהלכים מבריקים כדי לנסות ולמצוא את הרשת של הצהובים. זוהר זסנו, שמבוקש בהפועל תל אביב, אמור להיות על הספסל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גיל כהן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
עוד הזדמנות להרשים. גיל כהן/קובי אליהו

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה עד היום: 12:43 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 16 תוצאות תיקו.

* הפעם היחידה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור הראשון של ליגת העל, הייתה לפני 16 שנה. אבי נמני השווה אז ל-1:1 בדקה ה-85 בבלומפילד, אחרי שעידן שריקי העניק יתרון למ.ס. אשדוד.

* בימי עירוני אשדוד והליגה הלאומית, היו שלושה עימותים במחזור הפתיחה. מכבי תל אביב אירחה את הופעת הבכורה של האשדודים בליגה הראשונה וניצחה 0:1 ברמת גן לפני 30 שנה. עונה לאחר מכן הפסידה 1:0 באשדוד וב-1998/99 סיימה שם ב-1:1.

* מאז ההפסד 2:0 לאשדוד באוקטובר 2021, מכבי תל אביב אירחה עוד 32 משחקי ליגה והפסידה פעם אחת בלבד - 2:1 להפועל ירושלים במרץ האחרון.

* חוץ מגאורגיוס דוניס (הפסד 2:1 למכבי פתח תקוה) ומלאדן קרסטאיץ' (1:1 ביתי מול סכנין) כל המאמנים הזרים האחרים של מכבי תל אביב בעידן מיטש גולדהאר ניצחו במשחק הליגה הראשון שלהם. האחרון שבהם, אייטור קראנקה, התחיל עם 0:3 ביתי על מ.ס. אשדוד. מה יעשה רובי קין?

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 22108

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 19:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:15: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים
שבת, 20:00: מכבי נתניה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה (שני, ספורט1, רדיוס בבלומפילד)

נדחה למועד לא ידוע: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully