וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב בסערה בממלכה: "כל סיפור האוסטרים בנבחרת זה בדיחה"

בחלק ב' בתכנית של לירן שכנר, קשר מכבי חיפה סיפר על מערכת היחסים עם הרצוג ורוטנשטיינר ("עם ווילי הרגשתי מכבסת מילים, מורה לספורט יותר ממאמן"), ההצלחה בבלגיה ("לא מודעים לרמה"), השאיפה ("לשחק עד גיל 40") והשחקן שהיה רוצה לחזור לשחק עמו

סערה בממלכה עם ליאור רפאלוב, חלק ב' מקוצר/ספורט1

רגע לפני גומלין פלייאוף ליגת האלופות נגד יאנג בויז וחזרתה של ליגת העל, הקשר בן ה-37 הגיע להתארח אצל לירן שכנר בתוכנית "סערה בממלכה", הפעם עם חלק ב' של התוכנית בו סיפר על אי-הזימונים לנבחרת ישראל, חוסר הכבוד כלפי הליגה הבלגית והחזרה למכבי חיפה.

רפאלוב סיפר על השחקן שהיה רוצה לחזור לשחק איתו וסיפק תשובה מפתיעה: "ברמת כישרון, אני חושב ששי בירוק כישרון יוצא דופן. פספוס גדול לכדורגל הישראלי".

עוד הוסיף על המשך הקריירה: "יש לי איזו שאיפה להמשיך לשחק עד גיל 40".

על ההישג הכי גדול בבלגיה: "ב-2016 בעונת האליפות עם קלאב ברוז' הייתה עונה יוצאת מן הכלל. זאת חוויה ללכת למרכז העיר עם 100 אלף צופים. אתה לוקח איתך את זה. אבל הרגע הכי גדול הייתה הזכייה הראשונה ב-2015, אחרי שמונה שנים בהן האוהדים היו כל כך צמאים לזה".

שחקן נבחרת ישראל ליאור רפאלוב. איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל,
הבין את הבחירות של מאמני הנבחרת, לא את של האוסטרים. רפאלוב/איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

על חוסר ההערכה בארץ כלפי ההצלחה שלו בבלגיה הוסיף: "אני חושב שלא היו מודעים לזה מספיק. לא היו מודעים לרמה. אם מתסכלים על השחקנים שיצאו מבלגיה היום לרמה הכי גבוהה באירופה, אתה מבין איזה שחקנים הליגה הזאת מייצרת - קומפאני, טילמנס, טרוסאר, דה בראונה, קורטואה - זאת רשימה בלתי נגמרת. להיות שייך לאותה רשימה של שחקנים שזכו בנעל הזהב זה גדול. אין כעס על זה".

על עניין אי-הזימון לנבחרת ישראל: "בשיחות שלי עם אלי גוטמן הוא העיד שאם דבר אחד הוא מרגיש שקצת התפספס, זה שהוא לא הצליח לגרום לי לפרוח בנבחרת. אני חשוב שזה גם סוג של כישלון שלי. לואיס פרננדס דווקא הכי פרגן לי בנבחרת ונתן לי את המושכות, אבל ברמת הכשירות שלי בתור מקצוען ושחקן, דווקא בשנים אחרי לואיס הייתי מוכן יותר. לכל מאמן יש את הבחירות שלו, היום אני במקום שאני יכול להבין את זה".

הקשר התייחס למערכות היחסים המורכבות עם הצוות האוסטרי בנבחרת: "כל סיפור האוסטרים זה בדיחה. נוצרה סיטואציה שהגיעה אליי שאני לא אבוא לנבחרת אם לא אהיה בהרכב, שזה מה שאמרתי. זה לא לגמרי לא היה הסיפור. דווקא מאנדי הרצוג קיבלתי וייב הרבה יותר טוב מאשר מווילי רוטנשטיינר. אנדי ממש דיבר איתי כדורגל והסביר לי את הדברים לעומק. עם ווילי הרגשתי שיש מכבסת מילים וחרטוטים. הרגיש שהוא מורה לספורט יותר ממאמן. זה הוריד לי את החשק אפילו להתאמץ להגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאור רפאלוב ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
התרגש בסמי עופר. עם גביע אלוף האלופים/מאור אלקסלסי

על רגע החזרה לחיפה באצטדיון סמי עופר: "רמת אמוציות מטורפת. רמת העידוד והעוצמות שאתה מקבל מהיציעים. ממש התרגשתי, נהניתי מכל רגע בסמי עופר. לא יכולתי לבקש קבלת פנים טובה יותר. מקווה מאוד להחזיר להם על המגרש".

התוכנית המלאה משודרת בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully