וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניפוי: גיאגון התאמן. הצעת שרלרואה אינה מלהיבה

26.8.2023 / 10:42

הקשר הגיע לאימון מכבי תל אביב כרגיל, אבל ספק אם קין ירשום אותו למשחק נגד מ.ס. אשדוד (א', 20:15 בספורט4). 1.5 מיליון היורו שמציעים הבלגים לא מקרבים את הצדדים לעסקה. וגם: ההחלטה לגבי עמדת השוער

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

פארפה גיאגון, שנופה מסגל מכבי תל אביב למשחק נגד צלייה בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג שלשום (חמישי), התאמן אתמול בבוקר בקרית שלום כרגיל והמאמן רובי קין יצטרך לקבל החלטה האם הוא רושם אותו מחר למחזור פתיחת ליגת העל מול מ.ס. אשדוד (ראשון, 20:15 בספורט4). כזכור, קין הסביר שלשום בלילה כי הוא רוצה במכבי תל אביב רק שחקנים שרוצים להיות חלק מהקבוצה ולכן ספק רב אם כבר מחר משהו ישתנה והוא ילביש את גיאגון למשחק בבלומפילד, אחרי שהאחרון לא התלבש למשחק גביע הטוטו אצל בני סכנין מאותה הסיבה.

שרלרואה הבלגית, שרוצה את גיאגון, ממתינה להתפתחויות אבל נודע כי הסכום שהיא מוכנה לשלם עבור הקשר, כ-1.5 מיליון יורו, לא מקדם את הצדדים לעסקה בשלב זה. בכל מקרה, עם הגישה הנוכחית גיאגון לא יוכל להישאר עוד זמן רב במכבי תל אביב.

פארפה גיאגון, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא צפוי שינוי בגזרתו. גיאגון/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

עוד בוואלה! ספורט

הפור נפל: הסיבות מאחורי החלטת מכבי תל אביב למכור את גיאגון

לכתבה המלאה

מי שיעמוד מחר בין הקורות הוא רועי משפתי שיזכה לדקות ראשונות בקבוצה, אחרי שדניאל פרץ נמכר לבאיירן מינכן. ההחלטה אם לצרף שוער זר לצד דניאל טננבאום שהוחתם תתקבל לפי ההופעות של משפתי במשחקים הקרובים והיכולת של טננבאום באימונים. במידה שהשניים יהיו טובים, ספק גדול אם מכבי תל אביב תצרף עוד שוער שיתפוס משבצת של זר על חשבון צירוף שחקן שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully