וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר למכבי תל אביב? "יאניס חאג'י צפוי לחתום באלאבס"

עודכן לאחרונה: 26.8.2023 / 16:47

למרות הדיווחים על סיכום עם הצהובים, כעת ברומניה טוענים שהוא בדרכו לספרד ואילו שוער העבר האגדי טוען שבכלל יישאר בריינג'רס: "אף אחד לא רוצה לשמוע על זה, לא יודע מי תוכל לשלם לו"

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

אף שכלי התקשורת ברומניה טענו שהוא ינחת בישראל היום (שבת) לקראת חתימה במכבי תל אביב, יש גם מי שמאשר את מה שנכתב אתמול בוואלה! ספורט: יאניס חאג'י עדיין רחוק מהצטרפות לצהובים. שוער העבר המפורסם של נבחרת רומניה, פלורין פרונאה שכיהן עד 2020 כנשיא דינמו בוקרשט, סיפק את הזווית שלו למצב של קשר ריינג'רס.

"די ברור שקורה משהו בינו לבין המאמן. עד כמה שאני יודע, יאניס לא יעזוב. הנשיא, המאמן, האוהדים - אף אחד לא רוצה לשמוע על עזיבה שלו. אני לא חושב שיש לו סיכוי לעזוב בשלב הזה", אמר פרונאה. "אני חושב שהוא לא יעזוב, ריינג'רס הוא אחד המועדונים הגדולים ביותר. לא יודע איזו קבוצה תהיה מסוגלת לספוג את שכרו של יאניס, כי אני מבין שזהו שכר גבוה מאוד".

יאניס חאג'י במדי גלזגו ריינג'רס. Ian MacNicol, GettyImages
עדיין רחוק. יאניס חאג'י/GettyImages, Ian MacNicol

ב"דיג'יספורט" הרומני נכתב שהקבוצה הסקוטית דורשת 6 מיליון יורו תמורת חאג'י, כשגם טרבזונספור וסלטה ויגו הוזכרו כמתעניינות בקשר ההתקפי. ברומניה אף טוענים בשעות האחרונות כי מי שהכי קרובה לצרפו היא בכלל אלאבס הספרדית שתצרף אותו בהשאלה.

אתמול מאמן ריינג'רס מייקל ביל סיפר על שיחה שקיים עם חאג'י: "הייתה המולה גדולה השבוע בנוגע ליאניס, אז ישבנו לדבר על הדקות שהוא אמור לקבל. הוא רצה לדעת אם יהיה שחקן מרכזי. הוא ישב שנה בחוץ (בשל פציעה) ויש לנו הרבה שחקנים שיכולים לשחק בעמדה שלו, המתחרים שלו נראו טוב לאחרונה. נצטרך לקבל את ההחלטה הכי טובה בשבילו. אנחנו גם לא פוסלים את האפשרות שיאניס ימשיך ויהיה שחקן חשוב אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully