וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיזוק התקפי? מכבי תל אביב מתעניינת ביאניס חאג'י

25.8.2023 / 14:53

הצהובים שימכרו את גיאגון לשרלרואה, פנו לריינג'רס עבור שחקן הכנף הרומני ובנו של גאורגה האגדי. עבר פציעת ברך קשה שהשביתה אותו יותר משנה

תיקתקנו, 25.8/ספורט1

מכבי תל אביב נפרדה אתמול (חמישי) מדניאל פרץ שהמריא לגרמניה לקראת בדיקות רפואיות וחתימה בבאיירן מינכן, ואחרי שפארפה גיאגון לא היה בסגל הצהובים ב-1:4 על צלייה במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג, נראה כי הצהובים החלו מחליף לשחקן הכנף שעשוי לעזוב לשרלרואה הבלגית.

ברומניה דווח כי מכבי חיפה הגישה הצעה על יאניס חאג'י, שחקנה הרומני של ריינג'רס, אך מי שפנתה לקבוצת הפאר הסקוטית היא מכבי תל אביב שמחפשת שחקן כנף שיכול לתפקיד גם כעושה משחק.

חאג'י עבר פציעת ברך קשה שהשביתה אותו יותר משנה, עד שחזר בינואר האחרון ומיעט לשחק. העונה הבין שהוא לא בתוכניות. היו לאחרונה הצעות מבלגיה וטורקיה, אבל הדרישות של ריינג'רס, שרכשה אותו ב-3.5 מיליון יורו לפני שלוש שנים, היו גבוהות עבורן.

סטיבן ג'רארד מאמן ריינג'רס אם יאניס חאג'י. Martin Rose, GettyImages
שיחק תחת שחקן ליברפול בעבר, ישחק תחת עוד אחד כזה? חאג'י וג'רארד/GettyImages, Martin Rose

חאג'י (24) הוא בנו של מלך שערי נבחרת רומניה בכל הזמנים ואחד הקשרים ההתקפיים הגדולים בשנות ה-90, גאורגה חאג'י. יאניס גדל במחלקות הנוער של סטיאווה בוקרשט ופארול קונסטנצה, ובהמשך שיחק גם בויטורול, פיורנטינה, גנק וכעת בריינג'רס הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully