וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האופטימיות ברומניה: עסקת חאג'י למכבי תל אביב רחוקה

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 20:18

ברומניה טענו שהקשר ההתקפי מתקרב, אבל בשלב זה הצהובים עדיין רק בודקים את מועמדותו. ריינג'רס מתעקשת על סכום העברה גבוה מאוד

תקציר: מכבי תל אביב - צלייה 1:4/ספורט1

למרות שברומניה טוענים שעסקת יאניס חאג'י למכבי תל אביב על סף סגירה, הצהובים פחות אופטימיים. על פי דיווח באתר "גאזטה" המקומי, חאג'י ימריא כבר מחר לישראל לקראת המעבר לשורות הצהובים, ויצפה מהיציע במשחק פתיחת העונה שלהם בליגה ביום ראשון נגד מ.ס. אשדוד.

על פי הדיווח, מכבי תל אביב תשלם לריינג'רס אליה הקשר ההתקפי שייך לא פחות מ-3.5 מיליון יורו, מכיוון שלטענתם "זהו סכום שהקבוצה מסוגלת לשלם בעקבות מכירתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן".

יחד עם זאת, למרות הדיווחים ברומניה, בסביבת מכבי תל אביב הבהירו שמדובר בעסקה יקרה מאוד וגלזגו ריינג'רס מתעקשת על סכום גבוה מאוד עבור השחקן, מה עוד שחאג'י עבר פציעה קשה ולכן השיחות עדיין בשלב של התעניינות ובדיקות מבחינת הצהובים.

יאניס חאג'י שחקן נבחרת רומניה. GettyImages
כישרון גדול בדרך לישראל? יאניס חאג'י/GettyImages

אם מכבי תל אביב אכן תרכוש את חאג'י ב-3.5 מיליון יורו כפי שהרומנים טוענים, היא תשווה את שיא ההעברות שלה בכל הזמנים, שנקבע ברכישת וידאר קיארטנסון.

חאג'י עבר פציעת ברך קשה שהשביתה אותו יותר משנה, עד שחזר בינואר האחרון ומיעט לשחק. העונה הבין שהוא לא בתוכניות. היו לאחרונה הצעות מבלגיה וטורקיה, אבל הדרישות של ריינג'רס, שרכשה אותו ב-3.5 מיליון יורו לפני שלוש שנים, היו גבוהות עבורן.

חאג'י (24) הוא בנו של מלך שערי נבחרת רומניה בכל הזמנים ואחד הקשרים ההתקפיים הגדולים בשנות ה-90, גאורגה חאג'י. יאניס גדל במחלקות הנוער של סטיאווה בוקרשט ופארול קונסטנצה, ובהמשך שיחק גם בויטורול, פיורנטינה, גנק וכעת בריינג'רס הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully