וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולרייך אישר: "דניאל פרץ זה צעד טוב לעתיד, יוכל להתפתח כאן"

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 0:29

ממלא מקומו של נוייר בבאיירן מינכן התייחס לישראלי: "יוכל ללמוד מאיתנו". המנכ"ל: "פרץ שוער נהדר, נוייר מחלים מהר ואנו בונים עליו"

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0/ספורט1

באיירן מינכן פתחה הערב (שישי) את עונת הבונדסליגה עם 0:4 בחוץ אצל ורדר ברמן, אך עוד לפני שריקת הפתיחה קיים מנכ"ל המועדון יאן כריסטיאן דרסן ריאיון על המגרש. דרסן לא רצה תחילה להתייחס ספציפית לשמות המקושרים למועדון בחלון ההעברות, אך מהשאלה על דניאל פרץ שצפוי להצטרף הוא לא הצליח להתחמק.

"דניאל פרץ הוא ילד טוב ושוער נהדר, אני לא רוצה להגיב על שמות", אמר דרסן. לאחר מכן הוא גם התייחס למנואל נוייר, וסיפק חדשות שאוהדי אלופת גרמניה ישמחו לשמוע: "הוא בקצב החלמה מהיר הרבה יותר ממה שחשבנו לפני מספר שבועות וזה דבר טוב. שקלנו מחדש את האפשרות להביא שוער צעיר לטווח הארוך, אבל אנחנו בהחלט בונים על נוייר ואני בטוחים שהוא יחזור לאימונים מוקדם ממה שציפינו".

סוון אולרייך, שוער באיירן מינכן. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
ערוך להגעת פרץ. אולרייך/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

עוד על העברת דניאל פרץ

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עד שנוייר הוותיק יחלים וישתלט מחדש על אפודת השוער, סוון אולרייך הוא מי שאמור לעמוד בין הקורות אצל הבווארים. בסיום המשחק שבו שמר על שער נקי התייחס השוער להגעתו הצפויה של פרץ ואמר: "זה צעד טוב לעתיד. הוא עדיין שוער צעיר, הוא יוכל להתפתח וללמוד מאיתנו באימונים".

על מעמדו במועדון אמר: "אני מנסה לתמקד ביכולת שלי ובאימונים. אני לא יכול להשפיע על החלטות, בגלל זה אני מודה על האמון בי מהמנהלים".

באיירן ניסתה לכל אורך הקיץ לצרף שוער בכיר, ואף הייתה קרובה לצרף בהשאלה את קפה אריסבלאגה בצ'לסי, אך ברגע האחרון הוא חמק לה בין הידיים ועבר לריאל מדריד בעקבות פציעתו של טיבו קורטואה. עם שינוי הכיוון, החליטו הבווארים ללכת על שוער מכבי תל אביב כשלפי הדיווחים ההצעה הסופית תעמוד על 6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully