וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מעבר של דניאל פרץ? אהיה שמח בשבילו ועצוב בשבילנו"

17.8.2023 / 22:15

מכבי תל אביב חגגה העפלה לפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס, בצל ההערכות שהשוער יעזוב לבאיירן. קין: "כרגע הוא שחקן שלנו"

מאמן מכבי תל אביב רובי קין וערן זהבי מגיבים לניצחון על א.א.ק לרנקה/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם הזיעה לא מעט בדרך, אבל הצליחה לעשות את העבודה ולהדיח את א.א.ק לרנקה עם ניצחון 0:1 הערב (חמישי) בדרך לפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג. מילסון עלה להופעת בכורה וסחט פנדל שאפשר לערן זהבי לכבוש את שער הניצחון היקר בדקה ה-86, אחרי החמצות של הצהובים ושער שנפסל לקבוצה הקפריסאית.

אבל באופן טבעי, מי שעמד במוקד הוא השוער הצהוב דניאל פרץ, שככל הנראה יעזוב לבאיירן מינכן. בסביבתו אומרים: "סיכוי גבוה שהעסקה תושלם ביומיים הקרובים". הקהל בבלומפילד קרא לשוער להישאר בסיום המשחק, אבל הדמעות בפניו של פרץ העידו על כך שהוא בדרך לגרמניה.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
משחק הפרידה שלו? דניאל פרץ אחרי הניצחון/אריאל שלום
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה מהגישה. רובי קין/אריאל שלום

"אני לא מוכן לעזיבה של דניאל פרץ. הוא שחקן של מכבי תל אביב, אלא אם כן מישהו יגיד לי אחרת", אמר המאמן רובי קין בתום המשחק.

האירי התייחס לניצחון: "הקבוצה הוכיחה אופי. התמודדנו עם יריבה טובה וידענו שיהיה קשה הערב. אין לי טענות לגישה של השחקנים. ניצחנו 0:1 ואנחנו בשלב הבא. מה שטוב זה שאנחנו מגיעים למצבים, ככל שנעשה את זה, השערים יבואו. בסופו של דבר ניצחנו, אין משחקים קלים ברמות האלה.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג שער. דני מרון
ערן זהבי כבש את השער שהעלה את מכבי תל אביב לפלייאוף/דני מרון
דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב עם ערן זהבי, שרן ייני. אריאל שלום
עשו את העבודה. מכבי תל אביב/אריאל שלום

ערי זהבי סיכם: "אין משחקים קלים ברמה הזו, הם הקשו אלינו. הגענו להמון מצבים והכדור לא רצה להיכנס. אני שמח שלא ספגנו, זה היה מאוד חשוב. המשחק ההגנתי הוא קבוצתי, מקווה שהשערים שלנו יבואו יותר בקלות".

"תמיד יש לאן להשתפר, לפעמים דברים הולכים יותר בקלות ולפעמים גם הולך קשה. סבלנו קצת בדרך לשלב הבא, אנחנו מעריכים את זה. יש מצבים שצריך לסבול אחד בשביל השני כדי להתקדם ולעלות ברמה".

על דניאל פרץ: "אם זה יקרה, אהיה מאושר מאוד בשבילו ועצוב בשבילנו. ממכבי תל אביב לבאיירן מינכן - אני מפרגן מכל הלב, מאחל שיהיה לו בהצלחה אם זה יקרה. אם זה לא יקרה - אתבאס בשבילו ואשמח בשבילנו. הוא ווינר, עובד קשה בחדר ההלבשה, אני מאוד אוהב אנשים כאלה. דברי פרידה? אני לא יודע מה יקרה. אם הוא יעבור, אתן לו חיבוק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully