וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן תגיש הצעה סופית על דניאל פרץ בסך 6 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 13:26

הבווארים צפויים לפנות למכבי תל אביב "בשעות הקרובות" עם הצעה אחרונה בהחלט, כך על פי העיתונאי לוקה בנדוני שחשף את מועמדות השוער הצעיר למועדון הפאר הגרמני. תנאיו האישיים סוכמו לארבע השנים הבאות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

העיתונאי לוקה בנדוני, שחשף את מועמדותו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן, מדווח היום (שישי) על כך שבאיירן מינכן תגיש למכבי תל אביב "כבר בשעות הקרובות" הצעה אחרונה וסופית בהחלט עבור השוער בן ה-23, שצפויה לעמוד על בין 5.5 ל-6 מיליון יורו בתוספת לבונוסים וכנראה אחוזים ממכירה עתידית. לפי בנדוני, פרץ כבר סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן לארבע השנים הבאות.

עוד לפני כן בגרמניה פורסם הבוקר על התקרבות נוספת בשיחות להעברת דניאל פרץ ממכבי תל אביב לבאיירן מינכן. גם לפי "דר קיקר", העסקה צפויה להיסגר במהלך סוף השבוע, לכל המאוחר עד יום ראשון. באיירן רוצה לפעול במהירות משום שנכון לעכשיו הסגל שלה כולל שוער בכיר אחד בלבד בדמותו של סוון אולרייך.

שוער מכבי תל אביב, דניאל פרץ. ברני ארדוב
לא פשרה. פרץ/ברני ארדוב

עוד לפי הדיווח ב"דר קיקר", למרות שפרץ לא היה האופציה הראשונה של הקבוצה, הוא בהחלט סומן כמועמד לפני זמן רב, והיה על הכוונת בלי קשר לנסיבות. "המעקב אחרי פרץ החל לפני זמן רב, הרבה לפני השבועות האחרונים, וגם לפני יורו הצעירות בו פרץ הצטיין נגד נבחרת גרמניה", כתבו.

לפי הדיווח, ב"בבאיירן רואים בפרץ שוער צעיר ומבטיח, עם כישרון גדול מאוד ויכולת להתפתח לשוער בכיר. הוא יצטרך להוכיח את עצמו בליגת האלופות ובבונדסליגה, אבל אם הוא יעמוד בציפיות, יום אחד הוא יירש את מנואל נוייר בתור השוער מספר 1 הקבוע של באיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully