וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת פרץ צפויה להיסגר תוך יומיים, השוער דמע: "זה הבית שלי"

17.8.2023 / 22:09

בסביבתו של שחקן מכבי תל אביב אומרים שהמעבר לבאיירן מינכן לקראת סגירה. אחרי הניצחון על א.א.ק לרנקה הוא אמר לאוהדים בשער 11: "מהיום הראשון בבלומפילד הרגשתי מחובר, המון בזכותכם"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה והעפילה לפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג הערב (חמישי), עם ניצחון 0:1 על א.א.ק לרנקה בבלומפילד, אך מי שעמד במוקד - באופן טבעי - הוא השוער דניאל פרץ, שככל הנראה יעזוב לבאיירן מינכן. בסביבתו אומרים: "סיכוי גבוה שהעסקה תושלם ביומיים הקרובים". בסיום המשחק הקהל הצהוב קרא לשוער להישאר, אבל הדמעות בפניו של פרץ העידו על כך שהוא בדרך לגרמניה.

אחרי המשחק ניגש השוער לשער 11 ודיבר עם האוהדים, במה שנשמעו כמו דברים פרידה. פרץ אמר: "אני כל כך אוהב אתכם וקשור אליכם מהיום הראשון שלי פה. גדלתי פה מגיל 5, זה הבית שלי. מהרגע הראשון בבלומפילד הרגשתי מחובר והמון זה בזכותכם. אני אוהב אתכם".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. אריאל שלום
מסתמן שזה היה משחק הפרידה שלו. דניאל פרץ/אריאל שלום
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עדיין לא השלים עם עזיבת השוער. רובי קין/אריאל שלום

עוד על מעברו הצפוי של דניאל פרץ

המאמן רובי קין נשאל על המעבר הצפוי והשיב: "אני לא מוכן לעזיבה של דניאל פרץ. הוא שחקן של מכבי תל אביב, אלא אם כן מישהו יגיד לי אחרת".

גם ערן זהבי, שכבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-86, התייחס לפרידה המסתמנת מהשוער: "אם זה יקרה, אהיה מאושר מאוד בשבילו ועצוב בשבילנו. ממכבי תל אביב לבאיירן מינכן - אני מפרגן מכל הלב, מאחל שיהיה לו בהצלחה אם זה יקרה. אם זה לא יקרה - אתבאס בשבילו ואשמח בשבילנו. הוא ווינר, עובד קשה בחדר ההלבשה, אני מאוד אוהב אנשים כאלה. דברי פרידה? אני לא יודע מה יקרה. אם הוא יעבור, אתן לו חיבוק גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully