וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה "מתנצלים" בפני גלזר, ומוסרים לקודמו בתפקיד: "סע"

התקשורת מודה שבכר צדק כשהביא את השוער ונפרד מהקפטן: "גלזר הוכיח שהוא יורש ראוי וחיזוק משמעותי". גם הקהל כבר מאוהב

תקציר משחק הכנה: הכוכב האדום בלגרד - פיורנטינה 0:5/ספורט1

עומרי גלזר אפילו לא היה זקוק להופעה רשמית כדי לכבוש את אוהדי הכוכב האדום ולהסיר את הספקות בנוגע לרכישתו. לאחר ששיחק אמש (רביעי) לראשונה באצטדיון המרקנה, בניצחון 0:5 על פיורנטינה, בסרביה התייחסו ליכולת המוצלחת שגילה השוער שתפס את מקומו של הקפטן לשעבר מילאן בוריאן, במהלך שגרם להרמת גבות.

כזכור, בתקשורת המקומית התרעמו מההחלטה של בכר להיפטר ממי שהפך לסמל במועדון, אלא שגלזר השכיח את בוריאן במהרה וב"אינפורמר" כבר שולחים מסר לשוער הקודם: "סע ואל תדאג לכוכב".

"גלזר הלהיב את אוהדי הכוכב והוכיח שהוא יורש ראוי לבוריאן. רבים הטילו ספק בהחלטה של בכר וכולם חשבו שהוא 'דוחף' את השחקן שלו, אבל אמש השוער של נבחרת ישראל הראה לעיני מרקנה מפוצץ ב-36,000 אוהדים שהוא חיזוק משמעותי לעונה הקרובה", פרגנו בסרביה. "פיורנטינה לא הבינה מה הכה בה, אבל כשהתקרבה לשער וייצרה מצבים מסוכנים, גלזר סיכל את הניסיונות. הישראלי נכנס מהר מתחת לעורם של אוהדי הכוכב, בגלל שבכר שם אותו במקום כזה, אבל אמש הוא זכה לסטנדינג אוביישן כשהוחלף במחצית השנייה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עכשיו כולם מצדיקים את ההחלטה. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד כדורגל עולמי

עוד בוואלה! ספורט

העברות בעולם - 27.7: אטאלנטה דחתה את הצעת יונייטד על הוילונד

לכתבה המלאה

הרכש מהפועל באר שבע, שזכה למחמאות גם בכלי תקשורת נוספים בסרביה, התראיין בסיום המשחק ואמר: "זה היה משחק טוב, אני שמח שניצחנו. חשבנו שיהיה יותר קשה, אבל שיחקנו התקפי, לחצנו, יש לנו שחקנים שמניעים את הכדור מצוין וכולם עשו עבודה טובה. האווירה באצטדיון הייתה מדהימה, האוהדים דחפו אותנו לניצחון".

גלזר כבר התאהב בעצמו בקהל: "זה בלתי ייאמן. זו הפעם הראשונה ששיחקתי במרקנה וקשה לתאר את האווירה שהאוהדים מייצרים. אנחנו צריכים אותם גם ביום ראשון, הלילה היה ברור כמה הם חשובים לנו".

אגב, בוריאן חתם באלופת סלובקיה סלובן ברטיסלבה, ועשוי לפגוש את מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות אם שתי הקבוצות יעברו את הסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully