וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלינגהאם שולט כאן, הוא הדבר הכי קרוב שראינו לזינדין זידאן"

האנגלי הצטנע לאחר שנבחר למצטיין בניצחון ריאל מדריד 0:2 על מנצ'סטר יונייטד, אנצ'לוטי סירב לדבר על אמבפה. חוסלו על המספרת האדירה: "שער משפיל"

תקציר ממשחק ההכנה: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

"בלינגהאם שולט כאן", נכתב הבוקר (חמישי) בכותרת האתר "אס" אחרי שהקשר האנגלי של ריאל מדריד עשה ככל העולה על רוחו, כולל להבקיע את שער הבכורה בניצחון של הבלאנקוס 0:2 על מנצ'סטר יונייטד במשחק ההכנה ביוסטון.

בלינגהאם בן ה-20, שנרכש מבורוסיה דורטמונד עבור כ-100 מיליון יורו, זכה לשבחים אחרי 45 דקות מעולות שלו ולאור העובדה שבחר ללבוש במדים הלבנים את החולצה עם הספרה 5, לא במקרה נכתב עליו הבוקר באתר "מארקה": "הדבר הכי קרוב שראינו לזינדין זידאן זה הרבה זמן".

חוסלו, חלוץ ריאל מדריד. MARK FELIX, GettyImages
רגע נוסף שכולם מדברים עליו. חוסלו כובש במספרת/GettyImages, MARK FELIX

בלינגהאם הבקיע בצ'יפ מכ-16 מטר וכאשר נשאל אחרי המשחק אם זה היה שער בסגנון של זידאן או של ראול, מאגדות ריאל מדריד כידוע, השיב: "זה היה שער בסגנון של בלינגהאם". האנגלי הצעיר נבחר למצטיין המשחק וגם רשם "ניצחון" על קאסמירו, קשר מרכז השדה של מנצ'סטר יונייטד שעזב את ריאל מדריד בשנה שעברה לבקשתו ועליו אמר הבוקר המאמן קרלו אנצ'לוטי: "מבחינתי הוא עדיין שחקן של ריאל, אני אוהב אותו מאוד".

אנצ'לוטי, אגב, גם נשאל על הסיטואציה עם קיליאן אמבפה, אך סירב לענות והשיב בנחרצות: "לשאלה הבאה".

רגע נוסף שאי אפשר שלא להתייחס אליו התרחש בדקה ה-89, אז התעופף חוסלו למספרת יפהפה וקבע את תוצאת הסיום. כאשר נשאל על כך בסיום, אמר חוסלו: "זה היה שער יפה, כן. שער משפיל אפילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully