וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרת אדירה ב-0:2 של ריאל על יונייטד, 3:5 לארסנל על ברצלונה

בלינגהאם הקפיץ באמנות מעל אוננה (6), חוסלו (89) חתם עם ביצוע מרהיב. התותחנים חגגו על הקטלאנים עם שערים של סאקה, האברץ, צמד של טרוסאר ו-ויירה, מנגד לבנדובסקי וראפיניה הבקיעו במחצית הראשונה וטורס צימק. ג'קסון כבש ב-1:1 של צ'לסי עם ניוקאסל

תקציר ממשחק ההכנה: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

משחקי ההכנה של קבוצות הפרמיירליג בארצות הברית נמשכים. הלילה (בין רביעי לחמישי) התקיימו מספר משחקים מסקרנים, כשבמוקד מפגש הענקיות בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד ביוסטון. שתי הקבוצות עלו בהרכבים חזקים, אבל הבלאנקוס גילו עליונות וניצחו 0:2 משערים נפלאים.

ריאל עלתה ליתרון בדקה השישית, אחרי שכדור עומק חכם של אנטוניו רודיגר מעל כל ההגנה מצא את ג'וד בלינגהאם חופשי, ושחקן הרכש הצעיר והמדובר הקפיץ באמנות מעל אנדרה אוננה את שערו הראשון במדים הלבנים.

יונייטד לחצה בניסיון להשיג שוויון ואלחנדרו גרנאצ'ו היה קרוב לכבוש פעמיים, אבל בחלק האחרון של המשחק ריאל שוב שלטה ושוב הייתה מסוכנת יותר. חוסלו שנכנס כמחליף בדקה ה-61 היה פעיל במיוחד, ורשם שתי החמצות לפני שהגיע הרגע הגדול שלו בדקה ה-89: לוקאס ואסקס הגביה מהאגף, והחלוץ שחזר הקיץ למועדון נעוריו התעופף לבעיטת מספרת אקרובטית שננעצה ברשת.

הבלאנקוס עדיין במאזן מושלם במשחקי ההכנה, אחרי שגברו לפני שלושה ימים על מילאן 2:3.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם חוסלו. Omar Vega, GettyImages
איזה גול. חוסלו חוגג/GettyImages, Omar Vega
שחקני ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם, אנטוניו רודיגר, ויניסיוס. Tim Warner, GettyImages
איזה גול 2. בלינגהאם חוגג/GettyImages, Tim Warner

בלוס אנג'לס התקיים מפגש ענקים נוסף, כאשר ארסנל חגגה בניצחון 3:5 על ברצלונה. המנג'רים מיקל ארטטה וצ'אבי עלו בהרכבים חזקים והפתיחה הייתה סוערת, כי כבר בדקה השביעית רוברט לבנדובסקי הכניע את ארון רמסדייל. ארסנל, שחסרה את דקלן רייס שנפצע ולא נכלל בסגל, השוותה תוך שש דקות משער של בוקאיו סאקה והאחרון היה יכול להשלים מהפך כבר בדקה ה-22, אבל לא הצליח לתרגם את כדור העונשין מ-11 מטר לכדור ברשת. ראפיניה השיב את ברצלונה ליתרון בדקה ה-34, אבל ארסנל לא ויתרה ורכש אחר שלה הקיץ, קאי האברץ, דחק מקרוב לפני ההפסקה וקבע 2:2 במחצית.

בעוד ארטטה ביצע חילוף בודד במחצית כאשר אמיל סמית' רואו החליף את האברץ, צ'אבי הוריד ביצע 11 שינויים ובמהרה השתלט על העניינים לאנדרו טרוסאר - הקשר הבלגי כבש בדקה ה-56 את שערו הראשון והשלים צמד בדקה ה-78. ברצלונה ניסתה לחזור ובדקה ה-88 היה זה פראן טורס שבעט כדור מדויק לפינה הרחוקה באחד על אחד, אבל זה לא הספיק לבלאוגרנה שדקה אחר כך אף ספגה את השער החמישי מבעיטה מסובבת של פאביו ויירה מחוץ לרחבה. 3:5 בסיום שמנצחת לראשונה יריבה אירופית בהכנה שלה לעונה.

צפו בתקציר ה-3:5 הנפלא של ארסנל על ברצלונה

תקציר: ארסנל - ברצלונה 3:5/ספורט1
בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. PATRICK T. FALLON, GettyImages
כבש והחמיץ פנדל. סאקה/GettyImages, PATRICK T. FALLON

באטלנטה, ניוקאסל וצ'לסי נפרדו ב-1:1. ניקולאס ג'קסון כבש שער נוסף בהכנה והעלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-12, אבל מיגל אלמירון איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מבישול של אנתוני גורדון, שהמשיך את הקיץ החיובי מנבחרת אנגליה הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully