וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7: צ'וקווזה חתם במילאן, הנדרסון הוצג בסעודיה

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 19:44

הרוסונרי שילמו 20 מיליון יורו לוויאריאל, קפטן ליברפול השלים את המעבר לאל איתיפאק של ג'רארד, וראטי סיכם באל הילאל ומחכה לסיכום מול פ.ס.ז'

תקציר: ארסנל - ברצלונה 3:5/ספורט1

העברות

* עכשיו זה רשמי: ג'ורדן הנדרסון, קפטן ליברפול ושחקן הקבוצה ב-12 השנים האחרונות, מצטרף לסטיבן ג'רארד בערב הסעודית. אל איתיפאק הודיעה על צירופו ועל פי הפרסומים הוא ישתכר כ-30 מיליון יורו בכל עונה בשלוש השנים הבאות, ליברפול קיבלה עבורו כ-15 מיליון יורו. עוד קודם לכן הודיעו הסעודים על רכישת הבלם ג'ק הנדרי, שחקן נבחרת סקוטלנד בן ה-28 שעליו שילמו לקלאב ברוז' 6.9 מיליון יורו.

* מילאן הודיעה על רכישתו של סמואל צ'וקווזה מוויאריאל. הרוסונרי שילמו 20 מיליון יורו לצד 8 מיליון בבונוסים עבור שחקן הכנף הניגרי, שחתם עד 2028.

* ריאל בטיס הודיעה על רכישתו של אלכס קויאדו בן ה-24 מברצלונה. הקשר ההתקפי היה מושאל לאלצ'ה בעונה החולפת.

* המגן הקולומביאני חואן מוחיקה (30) חתם לעונה אחת באוסאסונה, ששאלה אותו מוויאריאל.

* לוקאס וריסימו חזר לברזיל: הבלם בן ה-28 הושאל מבנפיקה לקורינתיאנס, ששילמה כמיליון יורו דמי השאלה ותוכל לרכוש אותו בקיץ הבא.

* השוער הספרדי אלכס דומינגס (23) נפרד מלאס פלמאס וחתם בטולוז.

* בורנמות' הודיעה כי השוער מארק טבארס הושאל לסטוק סיטי מליגת המשנה, ואז הכריזה על צירופו בהשאלה של יונוץ ראדו, שוערה הרומני של אינטר ששיחק כמושאל בקרמונזה ובאוקזר בעונה הקודמת. לדובדבנים תהיה אופציית רכישה בסך 8 מיליון יורו.

שמועות

* מרקו וראטי סיכם את תנאיו באל הילאל הסעודית. הקשר האיטלקי צפוי לחתום ל-3 שנים בקבוצה ולהשלים שלישיית קישור חזקה יחד עם סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ורובן נבס. החתימה שלו תהיה תלויה בסיכום של אל הילאל מול פריז סן ז'רמן שדורשת 30 מיליון יורו עבורו.

* ליאונל מסי ממשיך למשוך כדורגלנים לאינטר מיאמי: בארגנטינה דווח כי האמריקאים ישלמו לראסינג קלאב הארגנטינאית 7 מיליון יורו עבור הבלם הארגנטינאי בן ה-19 תומאס אבילס. בעסקה ייכללו גם 2 מיליון יורו כבונוסים עתידיים, ובארגנטינה נטען כי במסגרת העסקה עשויות הקבוצות לקבוע משחק ידידות ביניהן, כך שמסי יוכל לקבל הזדמנות נדירה לשחק מול קבוצה ממולדתו.

* לפי "קיקר", באיירן מינכן מוכנה לשבור את שיאי המועדון כדי להנחית את הארי קיין וצפויה להגיש הצעה גבוהה מ-100 מיליון יורו. טוטנהאם דורשת עבורו 117 מיליון יורו והתפתחויות צפויות בפגישה שתיע

* יאן זומר סיכם את תנאיו באינטר וישלים את המעבר מבאיירן מינכן תמורת 6 מיליון יורו בימים הקרובים. מנגד, הבווארים מתחילים לחשוב על היום שאחרי מנואל נויר וצפויים לפנות לברנטפורד בנוגע לדויד ראיה.

* אטאלנטה דחתה את הצעת מנצ'סטר יונייטד (50 מיליון יורו פלוס 10) על החלוץ הדני רסמוס הוילונד ומצפה לקבל 70 מיליון. על פי "האתלטיק", יש אופטימיות שהעסקה בכל זאת תושלם. במקביל, פ.ס.ז' הציעה "רק" 50 מיליון וצפויה לפרוש מהמירוץ אם תיענה בשלילה, מתוך מחשבה שהאיטלקים מגזימים בדרישתם.

* ליברפול הגישה לסאות'המפטון הצעה משודרגת עבור רומאו לאביה בגובה 45 מיליון ליש"ט עבור הבלגי בן ה-19. הוא צפוי להשלים את המעבר בשבוע הבא ובליברפול מקווים שכך יהיה גם בנושא מכירת פאביניו לאל איתיחאד הסעודית, על כן הוחלט שהברזילאי לא ייצא איתם לסינגפור.

* למרות שבכירים בגרמיו הבהירו כי אין בכוונתם "להחזיק שחקן בכוח", המאמן רנאטו פורטאלופי הבהיר כי לואיס סוארס יישאר בקבוצה ושלל אפשרות שהאורוגוואי יתאחד עם ליאונל מסי באינטר מיאמי. פבריציו רומאנו הוסיף שהמשא ומתן בין החלוץ לקבוצת ה-MLS פוצץ.


* לפי העיתונאי מתאו מורטו, הבלם הקרואטי דויה צ'אלטה-צאר עשוי לחזור לצרפת, הפעם כדי לשחק בליון שמוכנה לשלם 5 מיליון יורו לסאות'המפטון.

* בשיקטאש נמצאת במגעים מתקדמים מול מילאן לרכישת אנטה רביץ', אבל מתקשה להגיע לסיכום עם החלוץ הקרואטי עצמו.

* ניקו גונסאלס קרוב להשלים את המעבר מברצלונה לפורטו, שתשלם 8 מיליון יורו עבור 60 אחוז מהכרטיס. הקשר הצעיר יחתום לחמש שנים, אך לבארסה תהיה אפשרות לרכישה חוזרת.

* ג'נגיז אונדר קרוב לעזוב את מארסיי ולחזור הביתה לטורקיה, כאשר פנרבחצ'ה נמצאת מתקדמת בדרך להשלמת העסקה.

* פייר אמיל הויביירג מעוניין לעבור לאתלטיקו מדריד, שמנסה לשכנע את טוטנהאם לשבת למשא ומתן. אם יצטרף, הקשר האחורי של נבחרת דנמרק יהפוך לשחקן החמישי שעובר מהספרס לקולצ'ונרוס בשנים האחרונות.

* התקדמות בשיחות בין אדינסון קבאני לוולנסיה על התרת חוזהו. במקביל, בארגנטינה פורסם שהוא השיב בחיוב להצעת בוקה ג'וניורס שאליה הוא מיועד לעבור בחינם.

* חאמס רודריגס מחפש קבוצה אחרי הפרק הלא מוצלח באולימפיאקוס בברזיל נטען שהוא קרוב לסיכום בסאו פאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully