וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור לריאל? קיליאן אמבפה דחה את ההצעה הענקית מערב הסעודית

בצרפת מדווחים: אמבפה סירב לנהל משא ומתן עם הסעודים, אחרי שפריז סן ז'רמן אישרה להם את רכישתו ב-300 מיליון יורו. בפריז מאמינים: הוא סיכם בריאל

דריבל, 25.7/עריכה: זיו שטיינר

הסיפור של קיליאן אמבפה ממשיך להתפתח, והערב (רביעי) מדווחים בכל כלי התקשורת הבכירים בצרפת: קיליאן אמבפה סירב להצעה מערב הסעודית. אנשי אל הילאל נמצאים בצרפת כבר מספר ימים, וכבר הגיעו עם ראשי פריז סן ז'רמן על סכום רכישת השחקן - 300 מיליון יורו. עם זאת, אמבפה דחה את ההצעה ואף סירב לדון עם הסעודים.

השחקן מתעקש להשתחרר בחינם מפריז סן ז'רמן בקיץ הבא, ובצרפת מעריכים שהוא כבר סיכם בריאל מדריד. לטענתם, "זו רק הוכחה שמחזקת את החשד הזה".

הדברים מנוגדים למה שדווח אתמול בספרד - שמקורביו של הכוכב הצרפתי החלו במגעים עם אנשי אל הילאל על מנת להעביר את השחקן לליגה הסעודית. כידוע, אמבפה לא מעוניין להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, שרוצה לשחרר אותו מיידית על מנת שלא לאבד אותו בחינם בעונה הבאה.

ב"ל'אקיפ" דווח שנציגים מערב הסעודית נמצאים בפריז כבר עשרה ימים בניסיון לשכנע את אמבפה להצטרף, ושהסעודים נחושים מאוד, אחרי הסירוב של ליאו מסי להצעה שקיבל שפגע בכבודם.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
איפה ינחת? אמבפה/רויטרס
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לא ברור כמה כסף הסעודים הקצו למעבר. בתחילה נטען שאמבפה יקבל 700 מיליון יורו לשנה, אך לאחר מכן נטען שה-700 מיליון יורו כוללים בתוכם את ה-300 מיליון יורו שישלמו לפ.ס.ז' עבור השחקן. כמו כן נטען שב-400 מיליון יורו שאמבפה יקבל נכללים גם זכויות המדיה שלו. היום טוענים ב"RMC" שלמעשה הסעודים הציעו לו 200 מיליון יורו לשנתיים.

בימים האחרונים אף נטען כי הסעודים יסכימו לצרפו לשנה אחת, ובסיומה ישחררו אותו לריאל מדריד בחינם, על מנת שכל הצדדים ייצאו מרוצים. גם האופציה הזו ירדה מהפרק.

פ.ס.ז' כמובן קיוותה לסגור את העסקה, שיכלה להפוך את אמבפה לכדורגלן היקר בכל הזמנים. ב"אס" דווח כי אנשי אמבפה רוצים שהסכום של הסעודים יחולק אחרת: 500 מיליון לשחקן, ורק 200 מיליון לפ.ס.ז'. כאמור, היום בצרפת נטען שאמבפה כלל לא דיבר עם הסעודים.

השאלה היא מתי ריאל מדריד תעשה את המהלך שלה. עד עכשיו הבלאנקוס חיכו בצד בשקט וחיכו להתפתחויות, מתוך הבנה שהמחיר שלו יירד על רקע הלחץ של פריז. הכניסה של הסעודים שינתה את התמונה והלחיצה את ריאל, אבל כעת שוב בצרפת מעריכים שהוא בדרך לבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully