וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרמת נזק רב למועדון": המכתב ששלחה פריז סן ז'רמן לאמבפה

פורסמה התגובה של אלופת צרפת ב-3 ביולי, אחרי המכתב המפורסם של אמבפה: "עליך לעזור למועדון שתמך בך ובמשפחתך. תעזוב עכשיו בהעברה או תאריך חוזה"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

אחרי ההחלטה של פריז סן ז'רמן להשאיר את קיליאן אמבפה מחוץ לסגל לקראת מסע המשחקים ביפן, והדיווחים על אפשרות של מכירה לערב הסעודית, התפרסם היום (שבת) המכתב ששלח המועדון לקפטן נבחרת צרפת כבר ב-3 ביולי. המכתב הציג את האולטימטום המוכר, עליו חוזרים ראשי המועדון לאורך כל התקופה האחרונה: העברה בקיץ או הארכת החוזה.

כזכור, אמבפה הודיע במכתב שלו כי אין בכוונתו להאריך את ההתקשרות מעבר ל-2024 ובכוונתו לעזוב כשחקן חופשי בקיץ הבא. במכתב התגובה של המועדון נטען: "קודם כל, כדאי לזכור את הלך הרוח בזמן השיחות שלנו באביב 2022. המטרה תמיד הייתה לראות אותך ממשיך עם פריז סן ז'רמן - משפחה שעשתה את הבלתי אפשרי עבור הקריירה שלך במשך שנים רבות, תוך שהיא מאפשרת לנו, כפי שסוכם איתך, להיענות בחיוב לבקשת העברה. ברוח זו גם הופעת ב-21 במאי 2022 בפארק דה פראנס כדי להכריז על שיתוף הפעולה שלך עם הכיתוב 2025 על החולצה - מסר שהיה ברור מאוד לכל האוהדים שלנו ולקהילת הכדורגל בעולם כולו.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיליאן אמבפה עם החולצה 2025 לאחר החתימה/רויטרס

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' מרגישה נבגדת: "אמבפה מוכן להישאר גם בלי לשחק שנה"

לכתבה המלאה

"לכן תבין שמכתבך, שכנראה חתם כמה שבועות לאחר הודעת הארכת החוזה (הרבה לפי תום חלון ההעברות של קיץ 2022) ו'הדלפתו' (שנה לאחר מכן) גרמו נזק עצום למועדון, בניגוד לרוח השיחות בינינו. יתרה מכך, זו הודעה שתגרום נזק גדול למועדון אם תעזוב כשחקן חופשי.

"בהתחשב בהשקעות המועדון, פ.ס.ז' מזכירה שעתידו של אמבפה יכול להיות רק העברה בקיץ הקרוב או הארכת החוזה מעבר ל-30 ביוני 2024. כל השחקנים הגדולים, כמוך, עזבו את המועדונים שלהם, השאירו מורשת מתמשכת ועזרו, כל אחד בתורו. למועדון. עליך לעזור למועדון שעזר לך ותמך במשפחתך מאז שהיית נער".

ארגון השחקנים של צרפת הגיב למהלך של פ.ס.ז', וגינה את המגמה של "שחקנים מנודים" ואת היחס לשחקנים שהופכים לבלתי רצויים "או כאלה שהמועדון רוצה שיעזבו בכל מחיר, למרות שהם קשורים בחוזה. יש לסיים חוזים בהסכמה הדדית".

על פי הדיווח ב-"RMC", גם צ'לסי מביעה עניין באמבפה, אחרי שאל הילאל כבר הגישה עליו הצעה אסטרנומית, אבל על פי "ל'אקיפ", "פ.ס.ז' מוכנה לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, כולל ריאל מדריד, כאשר מבחינת אמבפה זה ברור: הוא לא יילך לשום קבוצה מלבד ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully