וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מרגישה נבגדת: "אמבפה מוכן להישאר גם בלי לשחק שנה"

הצרפתים השאירו את הכוכב מחוץ למסע ההכנה ומנסים לשדר שהאיומים אינם ריקים מתוכן. בצד של השחקן מבהירים: "מוכנים להקריב את העונה הנוכחית"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

הכדורגל הצרפתי נכנס לסחרור, כאשר אמש (שישי) המאבק בין פריז סן ז'רמן לקיליאן אמבפה הגיע לנקודת הרתיחה. אלופת צרפת פרסמה את הסגל לקראת יציאתה למשחקי הכנה לעונה ביפן, ובאופן מדהים, מלך שערי המועדון בכל הזמנים נותר בחוץ. כידוע, אמבפה מתעקש לעזוב לריאל מדריד רק בקיץ הבא בתור שחקן חופשי, בעוד בעיר האורות מתעקשים למכור אותו כבר הקיץ אם לא יסכים להאריך חוזה במועדון.

"פ.ס.ז' מרגישה נבגדת, אחרי שאמבפה אמר שהוא לעולם לא יעזוב אותה בחינם", נכתב ב"סקיי" אודות החיכוך בין הצדדים. עם זאת, בסביבתו של הכוכב מתעקשים כי הם לא הבטיחו שלא יעזוב בחינם בסיום החוזה הנוכחי, אלא טוענים כי ההבטחה הזו הייתה ספציפית בנוגע לחוזה הקודם שהסתיים בשנה שעברה.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
הקרע מחריף. אמבפה/רויטרס

מבחינת המועדון, הניפוי של אמבפה מהסגל ליפן היווה ניסיון לשדר לו מסר כי האיומים שלהם אינם ריקים מתוכן. הם מבהירים לו כי כעת יש לו הזדמנות אחרונה לתקן את המצב - בין אם על ידי הארכת חוזה בעשרת הימים הקרובים, ובין אם על ידי מכירה הקיץ. אמבפה שהועמד למכירה כאמור רוצה להגיע למדריד, אך פ.ס.ז' מבחינתה תסכים להקשיב גם להצעות ממקומות אחרים.

פרשן "RMC" הצרפתי, דניאל ריולו, סיפר כי שוחח עם מקורביו של השחקן ושפך אור על הסיטואציה החריגה: "אמבפה מוכן להישאר בפריז גם בלי לשחק, בסביבתו מוכנים להקריב שנה בלי לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully