וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב עוד הקיץ? אמבפה הודיע לפ.ס.ז' על סירובו להאריך חוזה

לטענת "לאקיפ", החלוץ שיגר למועדון מכתב רשמי שבו הוא מודיע על החלטתו שלא לממש את האופציה להאריך את חוזהו עד 2025. המשמעות: חוזהו יסתיים בקיץ 2024 והוא יוכל לעזוב בחינם בעוד שנה. אלופת צרפת שוקלת למכור אותו מיידית, ריאל מדריד תפנה בכל זאת?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

פריז סן ז'רמן איבדה את ליאונל מסי, ניימאר בדרך החוצה והיום (שני) הוטלה פצצה נוספת בעיר האורות. זה אמנם היה צפוי, אבל הערב קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול של המועדון, הודיע על סירובו לממש את האופציה להארכת חוזהו עד 2025, כך שבכוונתו לעזוב בקיץ הבא.

אמבפה כבר היה עם רגל וחצי בריאל מדריד בשנה שעברה, אלא שברגע האחרון חתם על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן, אחרי שלא עמד בלחצים הגדולים שהפעילו עליו גם נשיא צרפת עמנואל מקרון. החוזה שנחתם הינו עד 2025, אבל העונה האחרונה בחוזה תלויה בהסכמת שני הצדדים - ולטענת "לאקיפ", אמבפה הודיע במכתב רשמי על סירובו לכך, כחודש וחצי לפני המועד שעליו היה לעשות זאת (ה-31 ביולי).

המשמעות היא שאמבפה מסיים את חוזהו בעוד שנה מהיום ופריז סן ז'רמן תצטרך להחליט כעת אם למכור אותו מיידית, או שמא לאבד אותו בחינם בעוד שנה, כפי שחשבה שיקרה בקיץ 2022.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
ילבש את הלבן של ריאל עוד הקיץ? אמבפה/רויטרס

ריאל מדריד מחזרת אחרי אמבפה בשנים האחרונות ונראית כמו היעד הכמעט בטוח שאליו יבחר לעבור החלוץ, במיוחד לנוכח הצהרותיו שהוא חולם לשחק במדים הלבנים, אבל לאחרונה נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס הצהיר שאמבפה שאכן בתוכניות, אבל לא לעונה הקרובה.

לא מן הנמנע שכעת פרס יבצע מהלך למרות הכל ובכך ינחית את אמבפה בן ה-24 כבר בקיץ ויעמיד לרשות הקבוצה את המחליף הטוב ביותר לקארים בנזמה שעזב לטובת הכסף הגדול של ערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully