וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי "עשה שרירים" על שחקני פ.ס.ז': מאחורי הנאום, והמסר לאמבפה

נשיא פריז סן ז'רמן לא שוחח עם אמבפה, אבל העביר לו מסר מאיים בנאום תוקפני: התחיל עידן חדש במועדון. דיווח: הכוכב מצא פתרון שישמח את כולם

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, הגיע אתמול (שלישי) לאימון פ.ס.ז', ונשא בפני השחקנים נאום תוקפני שגרר לא מעט כותרות בצרפת. "אל חלאיפי עשה שרירים בפני השחקנים", נכתב ב"ל'אקיפ" על הדברים שאמר הנשיא, שדרש מהשחקנים מחויבות לקהל ולמועדון והבהיר להם ש"אין להם שום תירוץ" לא להצליח.

זו הייתה הפעם הראשונה שהקבוצה התאמנה יחד תחת המאמן החדש לואיס אנריקה, לאחר חזרתם של 14 שחקנים בינלאומיים לבדיקות רפואיות ביום שני. קיליאן אמבפה, שעתידו עדיין לא ברור על רקע סיום החוזה שלו, נכח גם הוא, אבל לא הייתה פגישה ספציפית בין נשיא המועדון לקפטן צרפת. בסרטון ששחררה אתמול פ.ס.ז', אל חלאיפי נראה לוחץ את ידיהם של חלק מהשחקנים, אבל לא של אמבפה. בתמונה הקבוצתית הם עמדו במרחק גדול זה מזה.

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. psg, צילום מסך
בחן את העניינים, ולכולם ברור על מי הוא מדבר. אל חלאיפי/צילום מסך, psg

לאמבפה נותרה שנה אחת בחוזה שלו בפ.ס.ז', אבל אמר למועדון שהוא לא רוצה להפעיל את סעיף ההארכה בחוזה שלו כדי להישאר ל-12 חודשים נוספים מעבר ל-2024. אמבפה הצהיר בפומבי שהוא רוצה להישאר בפ.ס.ז' לעונה הבאה, אולם המועדון נחוש לא לאפשר לו לעזוב בחינם בקיץ הבא.

בהנהלה התעקשו שהוא צריך להימכר או לחדש את החוזה שלו, וקבעו מועד אחרון ל-31 ביולי להחלטה. לא היו התפתחויות חדשות והמועדון ממתין לבירור עמדתו של אמבפה. אתמול פורסם שאמבפה עשוי להאריך את החוזה שלו בעונה אחת נוספת בפ.ס.ז', עד 2025, כדי שאם יעזוב בקיץ הבא - הקבוצה שתרצה אותו תהיה חייבת לשלם סכום העברה.

אל-חלאיפי פנה לשחקנים במשך 15 דקות לפני האימון במגרש האימונים החדש של המועדון בהשקעה של 300 מיליון יורו בפואסי. בנאומו הדגיש את החשיבות של כניסה ל"עידן חדש" ואימוץ "מנטליות חדשה", והיה ישיר לגבי הסטנדרטים הצפויים.

"המועדון גדול מכולם, כולל ממני", אמר. "אתם במתקן הטוב בעולם. אתם צריכים להיות גאים בזה ולנצל את זה. יש לכם את הכל כדי להצליח כאן, לא חסר לכם כלום, אין תירוצים לא להצליח. אני רוצה ליהנות כשאני רואה את הקבוצה שלי". אל חלאיפי אף דרש מהשחקנים "להודות לקהל" בסיום המשחקים ולשפר את הקשר עם "האוהדים ששילמו כסף לראות אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בנוסף למינוי מאמן חדש, פ.ס.ז' החתימה הקיץ שישה שחקנים. מילאן שקריניאר ומרקו אסנסיו חתמו על העברות חופשיות מאינטר וריאל מדריד, בעוד שמנואל אוגרטה (ספורטינג), לוקאס הרננדז (באיירן מינכן), קאנג אין לי (מיורקה) ושר אנדור (בנפיקה) הצטרפו.

המבחן הראשון של פ.ס.ז' בקדם העונה הוא ביום שישי, מול לה האבר בפואסי. לאחר מכן הם ייסעו ליפן בשבת למסע קדם העונה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully