וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.7: דיאבי חתם באסטון וילה, אמבפה "רוצה רק ריאל"

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 23:55

וילה שילמה כ-55 מיליון יורו על הכוכב, הממשלה הסעודית תציע לאמבפה 400 מיליון יורו כדי לחתום באל הילאל. לברקוזן רכשה את בוניפייס ב-20 מיליון יורו, ארתור בפיורנטינה

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

העברות

* אסטון וילה הודיעה רשמית על החתמתו של מוסא דיאבי, הקיצוני המבטיח בן ה-24, שבעונה שעברה כבש 14 שערים ובישל 10 במדי לברקוזן בכל המסגרות. המחיר המוערך: כ-55 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן החתימה לחמש שנים את החלוץ הניגרי בן ה-22 ויקטור בוניפייס, עליו שילמה לאוניון סן ז'ילואז הבלגית 20 מיליון יורו (עם אפשרות ל-7.5 מיליון נוספים).

* פיורנטינה שאלה לעונה אחת את הקשר הברזילאי ארתור, שלא מצא את מקומו ביובנטוס ושיחק 13 דקות במהלך עונה שלמה כמושאל בליברפול.

* אחרי ששוחרר מברצלונה, סמואל אומטיטי שהושאל בעונה החולפת לאלצ'ה שב למולדתו צרפת וחתם בליל.

* לאציו הודיעה על רכישתו של החלוץ טאטי קסטז'אנוס תמורת 15 מיליון יורו. הארגנטינאי היה שייך לניו יורק סיטי מה-MLS, אך בעונה שעברה הושאל לג'ירונה מהליגה הספרדית ואף הבקיע רביעייה היסטורית נגד ריאל מדריד.

* נוטינגהאם פורסט צירפה בהעברה חופשית את המגן הימני אולה איינה מטורינו. הניגרי בן ה-26 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* ג'ירונה שילמה 2 מיליון יורו לוויאריאל עבור איבן מרטין, ששיחק אצלה בהשאלה מאז ינואר 2022. הקשר בן ה-24 חתם על חוזה לשלוש שנים.

* הקשר האיטלקי ריקרדו ספונארה עזב את פיורנטינה וחתם בוורונה.

שמועות

* ההצעה של ממשלת ערב הסעודית לקיליאן אמבפה נחשפת. לפי "RMC" הצרפתי, הסעודים יציעו לכוכב שכר של 400 מיליון יורו כדי לחתום באל הילאל, ויאפשרו לו לעבור לריאל מדריד בשנה הבאה. כמו כן הם יציעו לפריז סן ז'רמן 200 מיליון יורו כדמי העברה, סכום שאלופת צרפת מתכוונת להסכים לו. עוד דווח כי גם צ'לסי מעוניינת באמבפה, לצד קבוצה אנגלית נוספת ששמה לא פורסם.

* "ל'אקיפ", "פ.ס.ז' מוכנה לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, כולל ריאל מדריד, כאשר מבחינת אמבפה זה ברור: הוא לא יילך לשום קבוצה מלבד ריאל".

* שנה אחרי שניסתה להחתימו ללא הצלחה, ארסנל שוב מגלה עניין בקשר אסטון וילה דגלאס לואיז, כך לפי ה"דיילי מירור".

* אחרי עונה אחת באייאקס, קלווין באסי צפוי לשוב לאי הבריטי כשלפי ה"את'לטיק" פולהאם תשלם עבורו 21 מיליון יורו. לפני שנה הגיע הבלם הניגרי לאמסטרדם מריינג'רס.

* בעקבות הפציעה הקשה והפרישה של דויד סילבה, ריאל סוסיאדד מחפשת כעת קשר התקפי חדש וסימנה את שותפו לשעבר של סילבה בנבחרת ספרד - איסקו, שנותר ללא קבוצה מאז השחרור מסביליה באמצע העונה שעברה.

* בעקבות ההחתמות המסתמנות של נואה אוקאפור וסמואל צ'וקווזה, מילאן צפויה לרדת מאופציית צירופו של דאיצ'י קמאדה. היפני שסיים חוזה מאיינטרכט פרנקפורט יישאר שחקן חופשי וימשיך לחפש קבוצה חדשה.

* ברייטון הגיעה לסיכום עם פיורנטינה על רכישת הבלם הברזילאי איגור תמורת 17 מיליון יורו.

* בגרמניה דווח כי קבוצות מערב הסעודית בדקו את האפשרות לצרף את יוליאן דראקסלר. הגרמני שהושאל בעונה החולפת מפריז סן ז'רמן לבנפיקה לא נמצא בתכנית של הפריזאים לעונה הקרובה ולא ייצא איתם למסע משחקי ההכנה ביפן.

* ב"פוט מרקטו" הצרפתי דווח כי פריז סן ז'רמן הגישה הצעה בסך 12 מיליון יורו על יאסין בונו, שוער סביליה ומרוקו. אם יגיע, מי שיהיה מועמד להחליפו בסביליה הוא שוערה של הופנהיים אוליבר באומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully