וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה בסעודיה ומעבר לריאל ללא תמורה? הפתרון לפלונטר של אמבפה

פ.ס.ז' לחוצה למכור, ריאל מעדיפה להמתין לקיץ הבא, ובתווך עומדת אל הילאל שמוכנה לעשות הכל כדי לצרף כוכב על - גם במחיר שתאבד אותו תוך זמן קצר. בצרפת טוענים: "זה הפתרון ההגיוני ביותר"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

בצרפת טוענים: האופציה הסעודית הולכת ונעשית ריאלית מבחינתו של קיליאן אמבפה. לפי הדיווחים, אל הילאל מציעה את התנאים הנוחים ביותר לכל הצדדים המעורבים בסאגה הארוכה" פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד ואמבפה עצמו.

האינטרס של פ.ס.ז' ברור: הצרפתים רוצים למכור את אמבפה כמה שיותר מהר, כדי שהפוקוס יעבור לשחקנים שכן נמצאים ולסגל שנבנה מחדש הקיץ סביב המאמן לואיס אנריקה. כמובן שפ.ס.ז' תשמח לקבל תמורה כמה שיותר גבוהה עבור הכוכב, שבכל מקרה כבר לא נמצא בתוכניות לעונה הקרובה, ואל הילאל מציעה נכון לעכשיו את הסכום הגדול ביותר - 200 מיליון יורו.

אל הילאל, כך נראה, מוכנה לעשות הכל כדי להנחית כוכב מהטופ העולמי אחרי שניסיונותיה להחתים את ליאו מסי כשלו. היא ניסתה לשים יד על מוחמד סלאח, אחר כך ניסתה לפתות את ניימאר והארי קיין, אבל אחרי שצירפה מספר שחקנים בכירים מאירופה כמו רובן נבס וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (גם אלכסנדר מיטרוביץ' נראה בדרך), היא נחושה להשלים את הסגל עם כוכב בסדר גודל של קארים בנזמה. לשם כך, היא מוכנה להציע לאמבפה תנאים נוחים במיוחד. ההצעה של אל הילאל כוללת חוזה לשנתיים בשכר עונתי של 200 מיליון יורו, עם טוויסט מפתה: סעיף יציאה חינמי בין שתי העונות - אך ורק לריאל מדריד.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
נמצא הפתרון שישאיר את כולם מרוצים? אמבפה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

האפשרות הזו קורצת גם לריאל, שכבר הגיעה להבנות עם אמבפה על התנאים שיקבל כשיצטרף למועדון. לפי "ל'אקיפ", ההעדפה של ריאל היא להחתים את אמבפה בקיץ הבא ללא תמורה, כך ששנת "הגלייה" אחת בסעודיה, במהלכה אמבפה גם ירפד את הכיסים וגם ישמור על כושר ויתמודד עם לא מעט שחקנים טובים שעברו לסעודיה הקיץ, עשויה להיות רווחית לכל הצדדים.

"מעבר לסעודיה לשנה אחת הוא הפתרון ההגיוני ביותר למצב המסובך הזה. זה הפתרון היחיד ממנו כל הצדדים ייצאו מורווחים", טוענים ב"ל'אקיפ". מצד שני, ברור מי יפסיד אם מהלך כזה יקרה: חובבי הכדורגל, שיראו כיצד אחד משני השחקנים הטובים בעולם כיום "מתבזבז" מחוץ לאירופה בגיל צעיר, כשהוא בשיא הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully