וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג סעודי נמצא בפריז בניסיון לסגור את עסקת אמבפה: "עניין של כבוד"

חבר מטעם קרן הריבונות של ערב הסעודית מנסה לשכנע את הסופרסטאר לחתום לעונה באל הילאל, במהלך קריטי עבורם לאחר סירובו של מסי ומעברו לארה"ב. בינתיים החלוץ תועד מחייך: "אני מסתדר מאוד טוב", וגם, כיצד פריז סן ז'רמן חיבלה בצירופו למשחק המחשב החדש?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

סאגת קיליאן אמבפה מסרבת לרדת מהכותרות ברחבי העולם, כשחלוצה של פריז סן ז'רמן אכן נראה בדרך החוצה מהמועדון הצרפתי, אך הדרך לשם מסתמנת כארוכה ולא פשוטה כלל עבור החושקות בסופרסטאר הפריזאי.

מצד אחד, הצעת העתק בגובה מיליארד יורו שהוגשה לאלופה הצרפתית מאל הילאל גרמה למועדון מיד להסכים עם סכום העברה בגובה 300 מיליון יורו. בנוסף לכך, בצרפת מדווחים כי גם משפחתו של אמבפה התלהבה מהחוזה שהוצע לו בקבוצה הסעודית עם שכר של 700 מיליון יורו לעונה.

מצד שני, נראה כי אמבפה חדור מטרה לשחק אך ורק במקום אחד בעונה הבאה, או שלא בכלל - ריאל מדריד. הצרפתי התבטא כבר מספר פעמים וסיפר כי החלום שלו הוא ללבוש את מדי הבלאנקוס, ובמידה והדבר לא יקרה בעונה הבאה, אין לו בעיה לשבת על הספסל ולהעביר את כל העונה מהיציע.

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. רויטרס
רוצה לסיים את הסאגה. אל חלאיפי/רויטרס

ברונו אנדרדה, כתב הכדורגל הפורטוגזי, חשף גם כי מבחינתה של אל הילאל הניסיונות להחתים את אמבפה הם כמעט "עניין של כבוד" עבורם אחרי שמסי חמק לארצות הברית. עוד הוסיף כי נציג מטעם קרן הריבונות של ערב הסעודית נמצא בפריז כבר עשרה ימים בניסיון לשכנע את הכוכב הצרפתי לשחק לפחות עונה אחת במדי אל הילאל.

ב"לה פריזיאן" הספיקו להודות כי מערכת היחסים בין אמבפה לפריז סן ז'רמן החלה להדרדר עוד לפני הפרסומים על עזיבתו הצפויה. החלוץ שהיה אמור להופיע את תמונת משחק המחשב "FC24" של חברת "EA", לא הופיע השנה עם תלבושת של אלופת צרפת אחרי שהמועדון ביקש מחברת המשחקים באופן ישיר למחוק את התמונה שלו עם המדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן. TOM MASSON/AFP, GettyImages
צוחק כל הדרך לחוזה הבא, היכן שיהיה. אמבפה/GettyImages, TOM MASSON/AFP

בינתיים, במרכז האימונים של פריז, החלוץ ממשיך להתאמן בנפרד מחבריו שהמריאו למשחקי ההכנה של הקבוצה ביפן, ואמבפה נתפס מחוץ למתחם כשהוא מחייך ואומר: "מה שלומי? אני מסתדר מאוד מאוד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully