וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה של מיליארד יורו: פ.ס.ז' קיבלה את הצעת אל הילאל על אמבפה

לפי דיווחים רבים באירופה, הקבוצה הצרפתית מוכנה למכור את החלוץ תמורת סכום שיא של 300 מיליון יורו, כשהמשכורת שלו בערב הסעודית לעונה הקרובה תגיע ל-700 מיליון יורו. אל חלאיפי דוחף להגיע להסכם, הצרפתי לא ויתר על ריאל מדריד ועשוי להצטרף לקבוצה אחרי שנה בלבד

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

ההצעה שוברת השיאים שהגישה היום (שני) אל הילאל הסעודית לפריז סן ז'רמן מטלטלת את עולם הכדורגל. הכתבים הבכירים באירופה יישרו קו בפרסומים שלפיהם מחזיקת הגביע הסעודי מוכנה לשלם 300 מיליון יורו דמי העברה לאלופת צרפת ושכר של 700 מיליון יורו בעונה לחלוץ עצמו, במה שתהפוך את העסקה לשווי של מיליארד יורו - סכום חסר תקדים שספק אם דמיינו בתחילת הקיץ שעשוי להתקבל. כפי שכבר נכתב בימים האחרונים, אל הילאל אף מוכנה לאפשר לאמבפה לעזוב לריאל מדריד אחרי עונה אחת בלבד.

כעת, ב"ל'אקיפ" טוענים כי פריז סן ז'רמן הסכימה להצעת הסעודים, ועברה להתמקד בניסיון השכנוע של אמבפה להיענות לה בעצמו, כאשר בימים האחרונים הנשיא והבעלים נאסר אל-חלאיפי פנה לשחקן כדי לעודד אותו לשקול הצעות. כידוע, אמבפה נחוש לעבור לריאל מדריד, אבל רק בקיץ הבא כיוון שהבלאנקוס יוכלו אז לצרף אותו בחינם במקום לשלם סכום עתק השנה, אבל הפריזאים לא מוכנים לאבד אותו בלי תמורה כספית.

קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן. TOM MASSON/AFP, GettyImages
סכומים בלתי נתפסים מוצעים תמורתו. אמבפה/GettyImages, TOM MASSON/AFP

עוד על סאגת אמבפה - פ.ס.ז'

עוד בוואלה!

העברות בעולם: חמש קבוצות פנו לאמבפה, הארי קיין קיבל בשורה

לכתבה המלאה

הסכום האדיר יהפוך את העברת אמבפה לערב הסעודית להעברה הגדולה בהיסטוריה אחרי שניימאר עבר לפריז תמורת 222 מיליון יורו, כשגם המשכורת האסטרונומית ממדינת המרפץ היא חסרת תקדים. הקבוצה הפריזאית רכשה את אמבפה תמורת 180 מיליון יורו ממונאקו, כך שאת סכום ההעברה שלו היא תכסה בגדול, אך לפי המשכורת של החלוץ והבונוסים להם זכה, ספק אם הסכומים ישתוו לאחר שנותיו בפריז סן ז'רמן.

הצרפתי צפוי לשלשל לכיסו, אם יקבל את ההצעה, 13.3 מיליון יורו בשבוע. בחישוב פר שנייה, אמבה ירוויח 22 יורו בשנייה בה יהיה חתום אצל אל הילאל, שרוצה לשים את עצמה על מפת הכדורגל העולמי בתור הבכירה ביותר ממדינות המפרץ, בעסקה שתראה על שיתוף פעולה מדהים עם קטאר. המועדון הסעודי הוא המצליח בתולדות המדינה עם 18 זכיות באליפויות ועוד עשרות תארים מקומיים ויבשתיים.

נאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן. psg, צילום מסך
איש השעה בכדורגל העולמי. אל חלאיפי/צילום מסך, psg

כך או כך, עיתונאי ה"ל'אקיפ" לואיק טנזי הוסיף שההקבוצה מעיר האורות תחכה עד ה-31 ביולי לפני שתוציא לפועל עסקה כלשהי, כיוון שזהו הדדליין שנתנה לאמבפה כדי שיחליט האם לעבור מיידית או להאריך חוזה. אחרי המועד הזה, אגב, הכוכב יבטיח לעצמו 35 מיליון יורו שהם 50% מסעיף הנאמנות הכלול בחוזהו.

אבל לא רק אל הילאל מנסה לרכוש את אמבפה. בעיתון הצרפתי ציינו שגם צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, אינטר וטוטנהאם הביעו בו התעניינות בשבועות האחרונים, ובאופן מפתיע - אם להסתמך על הדיווח - מי שתקיים היום השיחה עם פריז סן ז'רמן היא ברצלונה. בגלל שהיא לא יכולה לעמוד בעלויותיו של אמבפה, אלופת ספרד תציע תמורתו חבילה שתכלול מספר שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully