וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה נגד פריז: האיום החדש, הסכנות, המחיר שיורד והתחליפים

פ.ס.ז' ממשיכה במלחמה הפומבית שלה נגד אמבפה, השחקן משחק אותה קול אבל מחכה להתפתחויות ועלול לשלם מחיר כבד. הקבוצה כבר חושבת על היורשים

תקציר מונדיאל הנשים: ארצות הברית - וייטנאם 0:3/ספורט1

המאבק בין קיליאן אמבפה לקבוצתו פריז סן ז'רמן עלה בסוף השבוע מדרגה, והפך לפומבי. הקבוצה שולחת מסרים לשחקן דרך התקשורת על כך שהיא לא מקבלת את ההתנהגות ה"לא מכבדת" שלו, והיא דורשת שהוא יעזוב כבר הקיץ אם לא יחדש את החוזה - או שהיא לא תהסס לייבש אותו על הספסל.

נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי כבר הבהיר בשבוע שעבר באסיפת השחקנים שבעונה הקרובה הוא מצפה לגישה אחרת מהשחקנים והוא דורש מחויבות וחיבור למועדון. הרמז לאמבפה היה ברור: הנשיא לא יסכים שבקבוצה יהיה שחקן שרק מחכה שחוזהו יסתיים כדי לעזוב בחינם בקיץ הבא.

קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן. TOM MASSON/AFP, GettyImages
קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן/GettyImages, TOM MASSON/AFP
קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן. TOM MASSON/AFP, GettyImages
קיליאן אמבפה ליד מתקן האימונים של פריז סן ז'רמן/GettyImages, TOM MASSON/AFP

בנוסף, ברור שפ.ס.ז' לא מוכנה לאבד את אמבפה בחינם - כדורגלן ששילמה עליו 180 מיליון יורו, ועוד מאות מיליוני יורו בשכר.

כעת פ.ס.ז' דורשת שאמבפה יאריך חוזה אך מעריכה שזה לא יקרה, ולכן ב"לה פריזיאן" מדווחים: "אל חלאיפי רוצה להאיץ את המכירה של אמבפה, ועורכי הדין של השחקן כבר מנהלים משא ומתן עם הנהלת פ.ס.ז'".

הבעיה היא שברור לכולם שפ.ס.ז' נמצאת במצב בעייתי ובעמדת מיקוח לא נוחה. ככל שעובר הזמן, המחיר של אמבפה יורד. אומנם מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם, אבל לכולם ברור שהיא בלחץ למכור אותו, ומהר.

באמבפה מוזכרות מספר מתעניינות. הוא קיבל הצעה מערב הסעודית, אך לא צפוי לעבור לליגה הזניחה והרחוקה. יש לו הצעות מאנגליה, כולל צ'לסי ועל פי הדיווחים אולי גם מנצ'סטר יונייטד, אבל לא ברור כמה הן יכולות לשלם.

וכמובן, ריאל מדריד. בצרפת טענו ש"אמבפה רוצה רק לקבוצה אחת", ובפריז יש הטוענים שהוא כבר סיכם בריאל מזמן, והבלאנקוס רק מחכים בצד בהנאה להתפתחויות.

מה שבטוח, פריז מקשיחה את עמדותיה. היא פרסמה את המכתב ששלחה לו, הבהירה לו שהוא לא יוצא למחנה, ושולחת רמזים לתקשורת: "הקבוצה מוכנה להסתדר בלעדיו במשך עונה שלמה", כך על פי "RMC". מנגד, על פי "לה פריזיאן", פ.ס.ז' רוצה "לנהל עם אמבפה משא ומתן מכובד" על עזיבתו.

השחקן אתמול נראה רגוע מאוד כאשר יצא מרכבו והחל לחתום למעריצים מחוץ למתחם האימונים של פריז, שם התאמן עם שחקני המשנה. הוא נשאל על ידי ילדים האם הוא עוזב, והתעלם באלגנטיות מהשאלה.

בכל מקרה, בצרפת טוענים שפריז כבר חושבת על היום שאחרי, והמאמן לואיס אנריקה רוצה ארבעה שחקנים: השוער המרוקאי של סביליה, בונו; קשר ברצלונה פרנקי דה יונג, שאותו צ'אבי לא רוצה לשחרר אבל יסכים תמורת מחיר ראוי (80 מיליון יורו); ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי שלא ממהר לקבל את ההצעה מערב הסעודית; ובהתקפה הארי קיין, שגם עתידו עוד לא ברור, למרות השמועות ממינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully