וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הו מאמא, אנחנו מאוהבים. בכר הפך את הכוכב האדום למכונה"

בתקשורת הסרבית מהללים את מאמן הכוכב האדום ש"הביא רמה חדשה של כדורגל", ומנתחים אחרי התצוגה מול פיורנטינה: "מכבי חיפה לא מסתדרת בלעדיו". מחמאות גם לגלזר: "הציל כל מה שהיה יכול, יש לו רפלקסים מדהימים"

תקציר משחק הכנה: הכוכב האדום בלגרד - פיורנטינה 0:5/ספורט1

לחזרה הגנרלית לפתיחת העונה הגיעה הכוכב האדום עם מאזן מבטיח של שישה ניצחונות ותיקו במשחקי ההכנה, אבל לעליונות שהפגינה הדאבליסטית הסרבית אתמול (רביעי) מול פיורנטינה במשחק הידידות האחרון - אף אחד לא ציפה. הקבוצה של ברק בכר פירקה 0:5 את פיינליסטית הקונפרנס ליג, כשכל השערים הובקעו עד הדקה ה-27. לצד הדורסנות ההתקפית, גם הנציג הישראלי על המגרש - עומרי גלזר - הפגין יכולת טובה בין הקורות ב-61 הדקות בהן שותף.

כשהתראיין בסיום, בכר נשמע כמי שהופתע בעצמו מפערי הרמות: "ציפינו לשחק טוב ולהראות שיפור במשחק האחרון, ועשינו את זה. זה היה משחק ידידות, אבל היו לנו בו כמה רגעים טובים מאוד. עם זאת, אנחנו צריכים לשמור על הרמה הגבוהה עד סוף המשחק", אמר המאמן ל-TV Arena.

אקס הפועל באר שבע ומכבי חיפה, שביום ראשון יערוך הופעת בכורה רשמית על הקווים של הכוכב האדום כשזו תארח את וויבודינה, חווה הערב לראשונה את האווירה באצטדיון המרקנה בבלגרד. "למען האמת, אני לא זוכר משהו כזה. כמובן שאנחנו שמחים על התוצאה, אבל עדיין יש לנו הרבה דברים לשפר כי עוד לא התחיל הדבר האמיתי", הוסיף בכר בנוגע לחמישייה שהפגיזו שחקניו נגד הסגולים מפירנצה.

גם האוהדים כבר מאוהבים

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר, עם מאמן פיורנטינה וינצ'נזו איטליאנו. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הצגה. ברק בכר לוחץ את ידו של וינצ'נזו איטליאנו לפני המשחק/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עד כדי כך מתלהבים בתקשורת הסרבית מבכר, שהוא מוזכר גם בידיעות על מכבי חיפה. "מכבי חיפה לא מסתדרת בלי בכר", נכתב באתר "אספרסו" בתגובה להפסד של הירוקים אצל שריף טירספול. "כלום לא אותו הדבר ללא בכר. מכבי חיפה הפסידה במולדובה, ונראה שהעזיבה של המאמן פגעה באלופה הישראלית", ניתחו ב"טלגרף".

"האקספרס של בכר השפילה את הקבוצה האיטלקית המפורסמת", היללו ב"קוריר", עם מחמאות לגלזר שקיבל את הציון 7: "הציל כל מה שהיה יכול, יש לו רפלקסים ומוטת ידיים מדהימים, וכשהוא מזנק זה נראה כאילו הוא מכסה את כל השער".

באתר "Hotsport" התמוגגו מהכדורגל של הכוכב האדום תחת בכר, וכבר לא חוששים לצאת בהצהרות לקראת ההמשך. "הו מאמא, אנחנו מאוהבים. תוך חודשיים, בכר הפך את הכוכב האדום למכונה משומנת", כתבו. "זה לא משנה מי היריבה שעומדת מולה, הכוכב האדום טוחנת, דורסת, תוקפת ומנצחת. נכון שמדובר במשחקי הכנה, אבל גם גדולי המפקפקים מבינים את האופוריה שהקבוצה נמצאת בה. הכוכב האדום כבר לא נראית כבר אורחת במשחקים מול יריבות אירופיות בכירות, יש לה נוכחות שתואמת את מעמדה ההיסטורי ביבשת".

שוער הכוכב האדום בלגרד, עומרי גלזר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
גם הוא כבר כובש את לבבות האוהדים. עומרי גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

"בכר הביא את הכוכב האדום לרמה חדשה של כדורגל, עם המון ריצה. הנעת הכדור מהירה בצורה שלא תיאמן. הוא התכונן טוב מאוד לקבוצה מפירנצה, ההתקפה שלטה והענישה עם חמישה שערים ב-27 דקות. הוא נראה רציני ואפשר לצפות ממנו לרעיונות טקטיים טובים אפילו יותר", שיבחו את המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully