וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת חוששים, קצת מזלזלים: אנגליה מתכוננת לנבחרת ישראל ה"מאורגנת"

באנגליה החלו להתכונן לקראת חצי הגמר מול שחקניו של לוזון (רביעי, 19:00, ספורט1) עם חשש מפציעתו של ראמזי: "במקרה הצורך, יש מי שישחק במקומו". ג'ונסון וארונס מוצהבים ובתקשורת האנגלית הגדירו את המשחק כ"מבחן הגדול שמגיעים אליו עם הרבה ביטחון להשלמת המשימה"

תקציר: אנגליה הצעירה ניצחה 0:1 את פורטוגל ועלתה לחצי הגמר, ישראל באולימפיאדה/ספורט1

הנבחרת הצעירה של אנגליה העפילה אתמול (ראשון) לחצי גמר היורו עד גיל 21 עם ניצחון 0:1 על פורטוגל בשלב רבע הגמר, ובקרב על הכרטיס לגמר היא תתמודד מול הנבחרת הצעירה של ישראל (רביעי, 19:00, ספורט1) בשחזור המחזור השני משלב הבתים של הטורניר, אז היא גברה 0:2 על שחקניו של גיא לוזון.

בנבחרת "שלושת האריות" מביעים ביטחון רב לקראת האפשרות להעפיל לגמר ראשון מאז 2009 ואולי בדרך לזכייה ראשונה באליפות אירופה מזה 39 שנים, כשבתקשורת האנגלית קוראים למשחק "החוזר" מול ישראל "מבחן גדול שהנבחרת מגיעה אליו עם הרבה ביטחון כדי להשלים את המשימה ולהעפיל לגמר".

לי קארסלי, מאמן הנבחרת האנגלית, החמיא לשחקנים הישראלים אחרי ההעפלה לחצי הגמר: "אנחנו רואים במשחק מול ישראל כקרב קשה. זאת נבחרת מאורגנת וטובה שנצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח אותם".

מנגד, בסיקור ב"גרדיאן" הבריטי לא חוששים מדי מהמכשול הישראלי, וכבר חושבים על הגמר. "הנבחרת הצעירה של אנגליה שוב הוכיחה שהיא הופכת לתופעה שקשה להתעלם ממנה, גם אם הטורניר בגאורגיה לא בולט בתודעה של הציבור", נכתב על הטורניר, שבקושי משודר באנגליה, "החלום לזכות שוב באליפות הוא ריאלי מאוד... אולי רבים לא יודעים שהטרניר משוחק, בגלל שלא הושג הסכם טלוויזיה לצופה הבריטי. אבל אולי הכל ישתנה, והרשתות יראו את הכישרונות הצעירים שלנו אם נגיע לגמר בשבת. עכשיו רק ישראל, נבחרת שאנגליה גברה עליה בקלות בשלב הבתים, עומדת בינינו לבין הגמר... יש לנו נבחרת טובה, מהירה ומסוכנת בהתקפה וחסונה ובטוחה בהגנה. מגיע לה שיראו אותה".

ג'ייקוב ראמזי שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. Visionhaus, GettyImages
לא יעמוד לרשות קארסלי? ראמזי/GettyImages, Visionhaus

באנגליה מודאגים ממצב המגינים הימניים כשבן ג'ונסון ומקס ארונס שראו כרטיסים צהובים נגד פורטוגל, לא יעמדו לרשותו של קארסלי ברביעי, ובעיקר מהפציעה של ג'ייקוב ראמזי שהוחלף בדקה ה-67 על ידי אמיל סמית' רואו עם מה שנראה כפגיעה באזור הקרסול: "מקווים שהוא יהיה כשיר. הוא יעבור צילום ובדיקות נוספות, במקרה הצורך יש לנו סגל רחב מספיק כדי שיהיה מי שיעמוד במקומו".

כובש שער הניצחון ומי שכבש את השער הראשון מול ישראל בשלב הבתים, אנתוני גורדון, שלל פציעה שלו כשהוא גם כן הוחלף לאחר שתפס את הרגל: "זה היה רק כיווץ, אני אהיה בסדר. היו לנו הופעות נהדרות עד כה בטורניר ואנחנו מתכוונים להמשיך ככה גם בחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully