וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב: "לא באנו לכאן כתפאורה, בטוח שנהיה בגמר"

קשר הנבחרת הצעירה ייעדר מחצי גמר היורו (ד', 19:00, ספורט1), אך משוכנע שזה לא יהיה המשחק האחרון. חלאילי: "לא הייתי לחוץ לפני הפנדל". את מי מעדיפה ישראל בשלב הבא?

דיווח של שרון דוידוביץ' על נבחרת ישראל הצעירה לקראת חצי גמר יורו עד 21/ספורט1

בזמן שהיא מתאוששת מחגיגות ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר היורו לנבחרת צעירות, נבחרת ישראל כבר חושבת על המשחק הבא שייערך ביום רביעי (19:00, ספורט1) ובו היריבה תהיה אנגליה או פורטוגל.

מצד אחד, לאור ההפסד 2:0 נגדם בשלב הבתים ובכלל היכולת שהם גילו בשנתיים האחרונות, בנבחרת קיים רצון מסוים שהאנגלים יודחו כדי להימנע ממפגש עמם בחצי הגמר. מצד שני, ניצחון אנגלי הערב (ראשון, 19:00, ספורט2) יעניק לישראל את הכרטיס לטורניר האולימפי בשנה הבאה, ומעבר לכך מובן לכולם שגם פורטוגל היא יריבה שעדיפה על הנבחרת של גיא לוזון על הנייר.

הנבחרת תערוך היום את האימון האחרון בטביליסי ומחר תעבור לבאטומי. יהיו שינויים בהרכב ובמערך בגלל ההיעדרות של עדן קארצב ודניאל פרץ המוצהבים, כשרוי רביבו יחזור לעמוד לרשותו של לוזון.

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שלא ייגמר לעולם. הנבחרת הצעירה/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

מסע הקסם של נבחרת ישראל הצעירה

פסגת ההתגברות: הנבחרת הצעירה קורצה מהחומר ממנו נוצרים מיתוסים
נגד כיוון הזיפים: סגירת המעגל של ילדי המהפכה בכדורגל שלנו
אבא של חלאילי על החגיגה: "ענאן עדיין לא מבין איפה הוא נמצא"


באימון היום, ענאן חלאילי התייחס לפנדל המכריע שכבש אתמול בדו-קרב מול גאורגיה: "השיטה שלי זה להסתכל קודם כל על השוער, אני מתקרב לכדור לאט לאט ומסתכל על הרגליים שלו. קשה לשוער להגיב. כולם אמרו שהייתי לחוץ, אבל האמת היא שלא", אמר החלוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ענאן חלאילי הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא נלחץ מהפנדל. חלאילי/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

קארצב הוסיף: "המטרה שלנו הייתה להגיע לשלבים האחרונים בטורניר. זו לא הייתה קלישאה, אלא המציאות. לא באנו לכאן כתפאורה. אני שמח וגאה בחבר'ה שלנו, בצוות ובמדינה שעומדת מאחורינו. זה עדיין לא הסוף, אנחנו יכולים להפתיע וללכת עד הסוף".

הקשר המשיך: "יש פה ווינרים, חבר'ה עם כוח רצון ותשוקה שהרבה זמן לא ראיתי אצל שחקנים, המזל איתנו כי ברגע ששחקנים עובדים קשה ולא מורידים את הראש ולא נשברים, גם המזל מגיע. אנחנו לא מחפשים תירוצים, אלא רק דרכים להשתפר ולהיות יותר טובים ולהוכיח לכולם שאנחנו ראויים להיות במקום הזה. זה גם הוכח בטורנירים האחרונים עם ההישגים שהנבחרות רשמו בקיץ האחרון, אני מקווה מאוד שזו התחלה של התקדמות לכדורגל הישראלי".

קארצב דיבר על כך שהוא לא ישחק בחצי הגמר: "הייתי בסערת רגשות אתמול, אבל משהו העיר אותי כדי להאמין שזה לא המשחק האחרון אלא מנוחה כדי להיות מוכן לגמר. אני סומך על כולם ובטוח שנהיה בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully