וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא השתניתי בגלל ניצחון או הפסד, אני אותו בן אדם"

מאמן הנבחרת הצעירה ספג הרבה ביקורת, אבל כעת נהנה מאהדה בזכות ההישג ביורו: "אסור להתרגש ממחמאות או לקבור את עצמנו אחרי הפסדים". האזינו לריאיון ב-103FM

גיא לוזון ושחקני הנבחרת הצעירה חוגגים במסיבת העיתונאים/ספורט1

גיא לוזון התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של רדיו 103FM אחרי שהעפיל עם נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21, בזכות הניצחון על המארחת גאורגיה בפנדלים אמש. המאמן התייחס למשחק האחרון, למסע הקסם שחווה הנבחרת ביורו וגם ענה למבקריו הרבים.

"פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. ברגע שהמומנטום אצלך, אתה צריך להכריע", ניתח לוזון את רבע הגמר. "היו לנו כמה וכמה מצבים עד הדקה ה-60, לצערנו החמצנו, האמת היא שהשוער שלהם עשה תצוגה גדולה. ואז מתהפך מומנטום במהלך משחק, ואתה צריך להביא את הקשיחות המנטלית, את הסדר, את הארגון. עם כל השליטה של הגיאורגים, ידענו שהם מאוד לא מוכשרים בחלק הקדמי, עם הרבה מאוד דריבליסטים. וגם ידענו שהם הנבחרת שבועטת הכי הרבה מרחוק, הם גם כבשו מרחוק. סיימנו 120 דקות בלי איום אחד למסגרת, על זה כל הקרדיט לשחקנים".

המאמן המשיך: "כדי שנבחרת ישראל תגיע לאן שהיא הגיעה, צריכה הייתה להיות התעלות של כולם כולל כולם, כל הצוות וכל השחקנים, ולתמוך אחד בשני ולמקסם את זה שהשלם יהיה גדול מסך כל חלקיו. בכל קבוצה פה, בכל נבחרת פה, יש שלושה-ארבעה או חמישה כוכבים בסדר גודל עולמי. אתה לא יכול להגיע לפה כשכל הסגל שלך הם שחקנים בינוניים. ויש נבחרות כמו בלגיה, הולנד ופורטוגל, שיש להם שמונה או עשרה כוכבים עולמיים שכבר היום מככבים, כך שאנחנו מבחינת סגל דווקא נחותים. אנחנו מצליחים לסחוט את עצמנו למקסימום, כולם מתעלים על עצמם".

מסע הקסם של נבחרת ישראל ביורו הצעירות

על חוסר החדות של שחקניו בפעולה האחרונה: "כמאמן כדורגל אתה צריך לדאוג שהחבר'ה שלך יהיו באיזורים הנכונים. ואז אתה מביא אותם לאזורים של השליש האחרון של המגרש, שם הם צריכים להביא לידי ביטוי את היכולת האישית שלהם. הבאנו אותה לידי ביטוי, אבל הפעם זה לא צלח, יכול להיות אותו משחק מחר, ששם נפתיע עם שניים-שלושה שערים. אין לי באמת רבע טענה לאף אחד מהשחקנים, כי כולם כולל כולם נתנו את כל כולם בכל שנייה בטורניר הזה עד עתה".

לסיום התייחס לוזון לאהדה שהוא מקבל בעקבות ההצלחה ביורו, אחרי שנים של ביקורות כלפיו: "אני כבר זקן, אני מכיר את הקשקושים האלה. אחרי משחק שאתה מנצח אתה הכי טוב בעולם, ואחרי משחק שאתה מפסיד - אין לך מושג. אסור לנו כמאמנים להתרגש ממחמאות ואסור לנו לקבור את עצמנו אחרי כישלונות וביקורות. לא השתניתי בגלל ניצחון או הפסד, אני אותו בן אדם. אלה שבוחרים להעריך מאמן כזה או אחר בגלל ניצחון או הפסד, זה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully