וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות של דניאל: 10 דברים שלא ידעתם על כוכב הנבחרת דניאל פרץ

2.7.2023 / 13:30

סגן אלוף הארץ בסקי מים בכינרת, תולעת ספרים, בעלים של פיצרייה ואדם שרגיש מאוד לבעיות של אחרים. עד היום ידענו שדניאל פרץ הוא בן דוד של האחים גלזר ושיש לו דרכון גרמני, אבל הנה עשרה דברים שלא היו ידועים

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים עלייה לחצי גמר אליפות אירופה 2023/צילום: עמית מידן, ספורט1

רבים כבר יודעים על הקשר המשפחתי של דניאל פרץ והאחים גלזר. דן, וצמד התאומים עמית ותמיר, הם בני דודים של דניאל פרץ מהצד של האימהות. דניה, אימא של דניאל, והילית, אימא של האחים גלזר, הן אחיות ומכאן הקשר המשפחתי עליו כבר נכתב לא מעט. אבל מה עוד יודעים על דניאל פרץ - השוער המצטיין שבעוד שמונה ימים, ב-10 ביולי, יהיה בן 23, ואמש כמו בכל טורניר היורו בגאורגיה הוא מהמצטיינים של הנבחרת הצעירה?

דניאל פרץ חוגג את ההעפלה של הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו. ספורט1, צילום מסך
הערכה שלנו: זה לא ההישג האחרון בקריירה. פרץ/צילום מסך, ספורט1

1.

כשהיה בן 8, זכה דניאל פרץ במדליית כסף באליפות ישראל בסקי מים בסירות בכינרת. לאביו אייל היתה סירה שעגנה בכינרת ומגיל קטן במיוחד דניאל עשה סקי מים עד שזכה להכרה בגיל 8 בתחרות שהיתה גם בינלאומית. ערוץ הספורט שסיקר את התחרות ופנה אליו לריאיון קצר, שמע מהילד שעם כל הכבוד לסקי מים, הוא רואה את הקריירה שלו בכדורגל כשוער במכבי תל אביב כי בסקי מים קשה מאוד להתפרנס. תחביב סקי המים נמשך עד שדניאל עלה לשחק כבר במשחקי ליגה במכבי תל אביב הצעירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

2.

דניאל כותב לא מעט גם על הפנדלים שהוא צריך לעצור, אבל האהבה הגדולה שלו היא קריאה. בעידן הטלפונים הסלולריים, מעטים מבין הכדורגלנים נשארו לקרוא ספרים, אבל הוא נחשב לתולעת ספרים אמיתית ומשתדל לסיים מהר מאוד ספר שהוא מתחיל לקרוא.

3.

כשהיה בן 15 שיחק בטורניר נבחרות בגרמניה וצד את העין לסקאוטים שהגיעו ללייפציג כדי לאתר שחקנים עם פוטנציאל. פנייה נעשתה למכבי תל אביב, אבל המועדון לא התלהב לשחרר את פרץ למבחנים וגם הוא העדיף להתפתח בקצב שלו וקרוב לבית.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בדרך לגרמניה? פרץ/מאור אלקסלסי

4.

פרץ הוא הבכור ויש לו שתי אחיות צעירות ממנו. הגדולה יותר היא שלי שהשתחררה מצה"ל והחלה לעבוד בתחום התקשורת ככתבת. הקטנה יותר היא נטלי שסיימה כיתה י"ב ומחכה לגיוס. הוא גר עם האחיות וההורים בצפון תל אביב.

5.

את הדרכון הגרמני שיש לו, הוא קיבל מהקשר המשפחתי של אימו. הדרכון אמור לסייע לו לצאת אולי עוד הקיץ לגרמניה, כאשר הקבוצה שהכי מתעניינת בו כרגע היא אוניון ברלין.

גיא עשור, בנו של ניני עשור, לצד שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. באדיבות המשפחה
תמיד הראשון להתנדב. פרץ עם הבן של ניני עשור/באדיבות המשפחה

6.

במכבי תל אביב מספרים שדניאל פרץ הוא מהראשונים לזנק על כל הזדמנות לבקר ילדים חולים במסגרות שונות. מעבר להגעה לבתי החולים, פרץ מצוי בקשר אישי עם כמה ילדים להם הוא משמש כאח גדול וכמורה דרך עם הרבה סבלנות ותשומת לב.

7.

חבריו הקרובים מהכדורגל הם אייל חן, עומר ניראון, תומר מכלוף והאחים התאומים לבית גלזר שהם גם בני הדודים שלו.

8.

עם דן גלזר הוא פתח סניף של פיצה פרגו בגבעת שמואל באזור של מתחם האוניברסיטה בבר אילן. הוא מצוי בקשר קרוב עם אלון סהר הבעלים של פיצה פרגו.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. אריאל שלום
שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ/אריאל שלום

9.

המשפחה של כדורגלן העבר ניני עשור שאיבד את שני ילדיו באסון הנחל בערבה, היא בקשר משפחתי עם המשפחה של דניאל פרץ. גיא עשור, הבן הצעיר, שאיבד את שני אחיו הגדולים, מצוי בקשר קרוב לדניאל אחרי שזה ביקר אותו בשבעה עם עוד שחקנים של מכבי תל אביב וגם אירח אותו בבלומפילד כשמשפחת עשור הגיעה למשחק מול הפועל באר שבע בשלהי העונה החולפת.

10.

כרגע הוא בלי בת זוג קבועה.

  • עוד באותו נושא:
  • דניאל פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully